torsdag 28 februari 2008

Varför börjar du blogga nu då?

- Tror att det e för att jag just nu inser att det kan va så att det faktisst kan dröja typ 25 år tills jag blir kär nästa gång å då kanske det e lika bra att skriva om livet utan kärlek just nu, hade ju inte vatt nån vits om jag trodde kärleken skulle dyka upp när som helst. Det finns en chans eller risk att mitt liv blir bättre utan kärlek, därför e det ju bra att ha livet dokumenterat så att forskarna 2033 har lite material att hänvisa till.

- Men för den skull så är jag rätt säker på att jag kommer fortsätta leta efter senorita perfecta vid avocadon, på biblioteket, på gymmet, på konserten, på stranden, på cafeet å på bussen. Å så länge Wada kan följa mina whereabouts e jag inte rädd för nått.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul att läsa en blogg från Malmö...hjälper lite mot min hemlängtan..Men du, jag tror jag känner dig.

Anonym sa...

Alla känner väl till Ambi Valens. Finns det ateister i skyttegravarna?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?