torsdag 28 februari 2008

Döden å bröllop

Nära dödenupplevelser top-5:
1. Skjuten i ryggen i Caracas, venezuela.
2. Välte med en buss utanför La paz, Bolivia.
3. En rip tide drog mej ut så jag höll på att drunkna i Zipolite, Mexico.
4. Hade ett gevär riktat mot bröstet i Caracas mitt på ljusa dan på Sabana Grande.
5. Trillade med snowboard i Norge å spräckte njuren.

Bröllop top-5
1. Stack från mitt eget bröllop en vecka innan det var dags. Thais hette tjejen å vi bodde i bergen utanför Caracas, panik. Hennes brödrar skulle sen döda mej så jag lämnade landet.
2. Lämnade min brors bröllop tiditt på kvällen trots att jag var bestman, inget tal å ingen kostym hade jag heller.
3. Min fotbollscoachs bröllop. Jag var sanslöst full redan innan kyrkan å på kvällens dans så envisades jag att dansa med en utvecklingsstörd kusin till bruden. Dessutom hade jag å en annan fotbollspelare rökat lite hash för att lätta upp stämningen lite.
4. Min äldsta systers bröllop gick jag aldri på, va inte så gammal ifs så det borde va förlåtet.
5. Min kusins bröllop som skulle hålla på 3 dar på österlen skippade jag för att jag tyckte jag kunne lägga pengarna på nått roligare.

2 kommentarer:

sunbreakthrough sa...

Men shit, du har då varit med om en del...

Ovanliga vantar sa...

Ändå bedriver jag ju lite egencensur tyvärr, kansk släpper censuren helt å hållet en da

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?