tisdag 26 februari 2008

Så söt asså, jag vill va din flöjt, får ja?

- Cyklade till gymmet ca 16.30 å där satt hon , volym-servitrisen på ölcafeets uteservering med en kille, varför satt hon där? Röker hon? , röker han? e dem ihop? söt va hon iallfall. Hoppade på bussen vid Södervärn 21.05 buss 100 på väg till jobbet å satte mej mittemot en basfiol, shit va söt ägarinnan va, ja lovar vi gillade varandra men va händer , jo hon tryckte på av-knappen å lämnade mej ensam redan efter 2 minuter vid Mobilia men när hon hasade upp basfiolen på ryggen log hon å jag kunde se tankebubblan där hon tänkte "shit asså fan vicken go kille åsså får jag väl aldri se honom igen", kommer jag aldri se henne igen tänkte jag?

- Jag pallar inte lägga upp nån jävla efterlysning på blickar.se. Vet ju ändå inte hur man följer upp den skiten å varför skulle hon läsa de då, å basfiol å flöjt å vi kan dansa bumfallera. Ringdans i mitt huvud.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?