tisdag 26 februari 2008

Skytt

- Nån trodde jag va Tvilling pga mitt listbegär men nä jag e Skytt å född i Apan å har en släng av Bordeline, lite PTSD med inslag av dödsångest å en sjukt snabb svart cykel. Jag sympatiserar med Klimax, asphaltsindianerna, tycker de e ok att släppa ut minkar, kasta rödfärg på pälsaffärer, vandalisera sexaffärer, hejar hej vilt på demonstrationer mot va fan som helst, skriver gärna på listor mot de mesta, frige Dawit Isaak, free Willy, fritt kosovo, splittra Georgien i minst 3 delar å fritt Baskien (Eguraldi ona egiten du, Ekbatibat itzotsa rekin).

- Gillar subcommandante Marcos, gillar Irans presidents humor, vill helst åka på semester till Sao Tome och Principe, har slutat flyga men framförallt gillar jag att ligga å läsa i badkaret med en kopp kaffe å låta andra ta hand om dem där sakerna som jag sympatiserar med. Dont call me Al , call me lazee

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?