måndag 25 februari 2008

Vad fan har jag att tillföra?

- Vad har du att tillföra till ett förhållande va frågan jag fick. Typ sex va mitt svar. Kanske e det som när jag spelade fotboll, jag va grymt bra på att inte släppa förbi någon men å andra sidan så kunde jag inte heller dribbla förbi någon. Eftersom jag visste att de va omöjlitt att passera mej så kunde jag ju inte fatta hur jag skulle kunna lura nån annan, med vilka medel då liksom?

- Hade jag hittat dem svaren så hade jag trolittvis blivit sämre på att stoppa folk för då hade jag ju vetat att de va möjlitt. Såg ett program på Svt2 ikväll om de 20 farligaste drogerna enligt Brittiska forskare, har aldri testat plats 20 som va Khat, detta trots att det kryllar av Somalier i Malmö.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?