tisdag 26 februari 2008

Testad av en sekt

- Human Dynamics. Resultatet blev att jag är Emotionell-Emotionell(En av 9 grundtyper) vilket inte är odelat positivt för din egen del men vi ser dej som en framtida ledare, exakt så tyckte den Nigerianska sekten på Kap verde-öarna också, dem ville att jag skulle bli deras Skandinaviska länk.

- Men jag pallar ju inte å tala i tungor å hålla på att gnida olja i pannan men jag gillar snacka fotboll med er sa ja. Kan vi inte bara vara vänner, vi kan väl tala om allt, bara vara vänner å tala om allt.

- Börjat läsa " Saker min flickvän och jag grälar om" av Mil Millington. Där va en häxa i La paz, Bolivia som sa att jag va den 9e lyckligaste varelsen på jorden, plats 1-8 va Pakistanier, jag va 9a å 10a va en Rumänsk katt, kinda strange but hey a Mjau is always a Mjau.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?