söndag 17 februari 2008

Wallander

-Hon sa att hon skulle kolla på Wallander på kvällen och i samma stund visste jag att vi bara kunde bli vänner, om jag nu ska hitta den perfekta partnern vilket är målet så finns de ju inga ursäkter för dålig filmsmak.

-Ingen har ju egentligen varit nära om jag ska vara ärlig, de är ju mest saknad av sex å närhet som gjort att jag en vez en cuando har fortsatt träffas trots att dem velat se Arn och liknande tidigare.

-Läst lite chiclit i veckan bla Belinda Olssons "Otrogen på öppen gata" och " Fågelbovägen 32" av Sara Kadefors som säkert inte vill hänga i chiclitgenren men jag placerar henne där ändå. "Kärlek, en betraktelse" av Alain de Botton var också med i veckans skörd.

-Alla dessa 3 böckerna var enkla och starka exempel på att vara en annan människa sexuellt trogen verkar vara väldigt svårt. Är ett liv utan kärlek lyckligare?

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?