söndag 24 februari 2008

Hermafroditen

- Hon/han hjälper mej å scannar in lite foton från förr men det verkar svårt å öppna upp dem på mitt internetställe, ställde inte till en scen trots detta. Bokat en midda med beach-Sara, Miss veberöd å Lillen på " Just like mamas" på Fredakväll. Åkte hem till brandkåren å hans flickvän fröken Kvistofta å diskuterade livet å drack lite kaffe i eftermiddas, kan chocka Brandkåren genom att säga att det va jag som bokade bord, ett framsteg i min personlighet.

- Hade ju sjukt svårt att dyka upp på en nyårsaftonsfest hos dem för nått år sedan eftersom det krävdes mer än närvaro för att deltaga, alla skulle ha nått ansvarsområde, shit asså ansvar e inte nått jag strävar efter. Nä nu hem till en burk kesella å badkaret å läsa.

- Träffade Serbiskan på gatan nyss, hon tränar med Salsa-sjuksköterskan på mitt gym, sjukt trevli å snygg men tror hon e i för kass form om vi måste syna henne ordentlitt å de måste vi ju men vi får se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men rå fisk kan ju funka om man inte vill ha ansvar.

Ovanliga vantar sa...

Rå fisk e ju motsatsen eller svaret på det mesta här i livet

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?