torsdag 28 februari 2008

Gymmet+min trappuppgång

- En Danska, en Thailändska+ Svensk kompis på gymmet, alla 3 e ok men de räcker ju inte, Thailändskan e lite sexitt skitig på nått sätt, hennes Svenska kompis e lite tråki å kanske trots allt kan vara nått, Danskan e för lång men sympatisk. Lagt upp typ 70 bilder på facebook, gamla som äntligen Hermafroditen hjälpte mej med ett USB-minne.

- Ibland i tidningarna får folk frågan vem dem helst vill ha till sin granne å svaren brukar va: Magdalena Forsberg, kungen eller Eva Rydberg typ. Jag skulle vilja fylla hela min trappuppgång istället med mina favoriter. Jag vill ha kvar min Arabiska arme på bottenplan, bestående av frisör, fiskaffär och fruktaffär. På min våning vill jag ha Basfiolspelerskan, Hugo Chavez, mej själv och STD-Frida.

-På nästa våning vill ja ha Maradona, Pablo Escobar (dead or alive), Ernst-Hugo och Martina Lowden. Högst upp vill ja ha Kirsten Belin, han som spelar huvudrollen i La Moustache (vill säga till honom varje dag att ja visst har sett honom med mustasch) , en random bibliotekarietös och Kate Bush( som varje gång jag möter henne i trappan nynnar på Wurthering heights).

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?