söndag 11 april 2010

Still basking in my glory

- I Fredagskväll med Sugar - Rach efter " Zeigarnik-effekten " som spelades på Kong som är Malmös by far coolaste teaterscen. Jag försökte övertyga henne om rubriken till hennes recension " Som om Trelleborg skulle spelat fotboll på Camp Nou ".

- Min terapeut säger att jag nu been basking in my glory i 4 år och det enda jag gjort är att byta ut min triathlonträning mot beachvolleyboll anrs har det inte skett något på något annat plan. Terapeutens anteckningar om flings in the past:

* Gymtjejerna: Efter att ha pratat om Glutaminets fördelar och Sweaty Bettys nya collection och deras vältränade kroppar som räcker för att bli attraherad en kväll så tröttnar man snabbt på deras opersonliga stil bortanför chinsräcket.

* Kulturtjejerna: Smarta med kul umgängeskrets men efter att man har diskuterat Amado, Almodovar och Horace bitextualitet och haft sex en kväll så är deras slappa och platta asses inte attraktiva nog för ännu en kväll.

* Beachvolleybolltjejerna: Sociala och avslappnade och hyfsat vältränade men de närmaste dem kommer kultur är typ yoghurt. Sen är dem ju familjetjejer allihop och föder barn/vill föda barn lika ofta som dem byter partners både på och off the court.

* Kristna tjejer: Ofta spännande att diskutera Krönikeböckerna och senaste Existens /Annas eviga med dem men intresset försvinner när de inte riktigt kan tycka att det är en bra ide att ha sex i en provhytt på stan.

- Idag tröttnade min terapeut ( Kaffekokaren ) på mig och la av, sa upp sin verksamhet i mitt hem. Jag skaffade en ny av en ickesörjande Polack så vi snackade Lato och Boniek ist. Extremenstöringstjejen kan få mig att fortsätta att bask in my glory.

5 kommentarer:

DD sa...

Kontaktannons i tidningen kanske?

"Sökes: Intellektuell, vältränad, smart, rolig, regliös, som gillar sex men som inte vill ha barn eller hund."

Jamenar, det måste ju finnas massor med sånna. Fast du har inte råkat på dom än.

Skriv!!!!

Ovanliga vantar sa...

DD: Ingen brådska för att jag verkar inte ha speciellt stort behov av kärlek elr ens i dess subgenrer nuförtiden. Jag har testat, skrev ifs att jag hatade barn och hundar. Fick faktisst massor av svar, svar präglat av hat.

Ordanom sa...

wazzup?

Ovanliga vantar sa...

Ordanom: Ja tänkte kolla upp den hypade Erykha Badu-videon " Window seat" och se om jag hittar Gnarls Barkleys nya. Tänkte åsså leta upp den gamal favoritdängan " Music sounds better with you ".

Anonym sa...

Du måste ta reda på när man använder orden de och dem. Har bestämt mig för att aldrig läsa en blogg med så irriterande svenska!! Synd att inte få läsa din roliga blogg då.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?