tisdag 20 april 2010

För mycket av det onda

Silver spoon softie: - Du dissar folks insidor lika mycket som folks utsidor. Du borde rättvisemärkas. ( Sagt lite surt när han överhörde lite trams mellan mig och Pressbyråkillarna på gymmet ).

Jag: - Vet inte. Tycker det är svårt att skilja på in och utsida. http://denperfektapartnern.blogspot.com/2008/03/insida-vs-utsida.html

Silver spoon softie: - Den känslokalla tandlösa Zigienartjejen som ifs är väldigt snygg i övrigt ville ha din attention nyss och du gav den till henne. Föll du för hennes insida elr utsida ?

Jag: - Dissar jag din flickväns insida elr utsida om jag tycker att hennes fett och känslor ligger som en obehaglig aura utanför och utanpå hennes kropp ?

11 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

För mycke av det onda e givetvis fett å känslor. Sval smal likgiltighet å hellre tandlös än för många tänder a la Julia Roberts.
En av mina bästa vänner jobbar på Romska kulturcentret. Messade å frågade om ja måste äga egen husvagn för att ha chans elr e de bättre jag föreslår att vi snor en på en date? Hoppas å tror han kan ta lite fördomshumor.
Vulkan-nytt nu, så jävla bra, borde va en egen kanal som körde dygnet runt om vulkanen just like Killing Pablo in Medellin.

Ovanliga vantar sa...

Tvättar å de regnar lite skönt så kvällen går i tvns tecken. Halv8hosmej- Inter mot Barca som antingen Pedro elr Cambiasso avgör. Bandar Debatt + Kobra för att ha nått att titta på när tvätten å matchen e klar.

Unknown sa...

Var inte så kräsen nu! Hon låter ju fin... nånstans...

Ovanliga vantar sa...

Akkakakakö: Hellre en tandlös med tight kropp än en tjej med sanslöst vackert leende men slappt ass. Fint namn du har, som en rebus typ:Akka+kaka+kö? Jag får tänka på den inatt.

Ovanliga vantar sa...

Bloggat över 2 år å bjuder mina läsare av denna Ukrainskinspirerade blogg på förnyelse iform av några ord i fetstil. Mina tekniska framsteg gör mej förbluffad emellanåt. Jag vill ju inte ta för stora steg in i den snabba världen. När alla vulkaner drar igång å tvingar oss tillbak till häst å vagn då behöver jag knappt ändra nått i min livstil för att överleva.
Amish me amish you ahaa.

DD sa...

Nobody's perfect...

Den grymma sanningen är väl att vår strävan efter perfektion hos andra enbart reflekterar bristen på perfektion hos oss själva.

Och det var ju knappast Pedro som avgjorde för Barca men han gjrde något för dom iaf.

Ovanliga vantar sa...

Har en skön ledig dag idag. Bra gympass, hängt i Surfaffären å snackat Portugisiska med Brassar å Engelska med Nya zeländarna. Nu på bibblan å har lånat " Summan av kardemumman " av Zac o yeah och " Den sista läsaren" av David Toscana. Funderar på en spontanfika nånstans med nån?

Ovanliga vantar sa...

DD: Ja märker att Den perfekta partnern jag letar efter att det e svårt för andra att fatta att det varken handlar om insida elr utsida utan om en känsla. Jag saknar verkligen inte perfektion, har svårt att se hur jag kan bli mycket bättre än vad jag e, då snackar vi för mej själv asså, de e jag som ska leva med mej själv hela dagarna å nätterna. Pedro e den enda som får godkänt i Barca. Xavi, Messi å Zlatan va osynliga å Alvez blir bara mer å mer pinsam med sitt minspel efter varenda situation han går in i, även om han har rätt i nån så funkar det inte liksom. Zanetti, Lucio å framförallt Mourinho ägde matchen ju.

Helt plötsligt tycker jag som Moderaterna i en Malmöfråga, fixa Ribban asså, de e inget naturresrevat some värt att bevara, lägg ny sand , bygg nått fint asså. De e ju för fan Dresden över det hela, typ som ödetomten vid Debaser å hela jävla Dalaplan. De e inte nån natur som ska bevaras, inga ekorrar som kommer att dö. Bygg nått fint för fan.

Ovanliga vantar sa...

Akkakakakö: Jag gissar på att rebusen Akka+kaka+kö betyder att du heter Madeleine Holgersson å bor i den Blekingska skärgården.

Nu blir de fika på Möllan å tolka sjuksköterskans dater. Hon e de där livsfarliga O.N.S som behåller barn oavsett asså.

Jag e i flirtmörker. Tycker om nån men kanske tycka-om-nivån e mitt max? Vill inte förstöra den känslan iallafall. Lättare, way mycke lättare att flirta när intresset inte e på riktitt.

Ordanom sa...

jag sprang på ett citat av oscar wilde och tänkte omeddelbart på dig.

"Whenever people agree with me I always feel I must be wrong."

Ovanliga vantar sa...

Ordanom: Jag vet. Folk som har koll tycker där finns nått Oscar Wildskt över mej(Nihilist?), jag har ingen koll men när jag läser igenom en del av hans citat känns de scary ju. ' De finns inga onda elr goda människor utan bara charmiga elr tråkia'. 'Hemligheten bakom hans framgång e hans lack of feelings men tyvärr tror han att ingen annan heller har känslor å de e hemligheten till hans fiasko'.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?