onsdag 31 mars 2010

Intuitioniserad



- Sticker bort till Babel ikväll och kollar om där är biljetter kvar till Baby Dee och imorgon blir det Hans - Peter Feldmann på konsthallen också skaffa biljett till " Zeigarnik - effekten ". Den effekten säger att människan kommer ihåg det oavslutade dubbelt så mycket som det avslutade.

- Instead of Gospel och Niklas Hansson som skrev " Lära sig stiga upp " som var den roligaste teatern jag sett har även skrivit manuset till " Zeigarnik - effekten " gör något tillsammans som inte är drama, som inte är musikal, som inte är sex utan nej det är vurmanite.

- Många menar att intuitionen är The good cop och att logiken är The bad cop men jag tror att utan att vara galet logisk går det inte att lyssna på sin intuition elr åtminstone blir det svårare att tolka den och hantera den. Jag är fast i intuitionen och varken kan elr vill komma loss.

7 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Hänger på Babel i väntan på Baby Dee. Senare e I-tod dj här me Southside house collective. Kanske hänger kvar en stund elr tar en sväng förbi Crown å tar en kaffe hos K-man i baren. Vet inte om alla tycker jag gjorde en god gärning me ja erbjöd mej att betala snattarns stöldgods på ICA ikväll, mest för att hela situationen slöade till min kö mer än vanligt. 29kr för nån jävla tvål han snott. Por favor keep it clean. Nu smet jag in på konserten, inte för att spara cash utan återigen galet långsam kö, detta trots bara 1par framför å ingen bakom. Karmaknutar i upplösningstillstånd, så upprörande not. Ok nu lite harpa

Ovanliga vantar sa...

Torsdag 1 April: 10.30- 13.30 Frukost. Sms-deklarerade in 162kr i restskatt.
13.30-14.30 Konsthallen. 14.30- 20.00 cykla till Bellevuehallen å spela 2hr med ett gäng + vara vikarie å hoppa in 1hr som sparring med ett annat gäng å cykla hem. 20.00-21.00 Näring. 21.00-08.30 Åka å jobba 10hr. 08.30 psykotisk i sängen me förhoppning på sömn.

Ovanliga vantar sa...

Tix: Du måste gå till konsthallen. Halvätna mackor, foton på mackor + massa annat i din stil. Bra blandning asså, bra skit i minst 3pla bemärkelser.
Min tittarstatistik har stannat på 9600 i December. Antingen en säkring/propp som har gått elr finns inga läsare, förutom en okänd mailare som ja lovat att ja ska skriva ut mitt daglia schema till så ja öppnar upp för some good old stalking. Fullsatt konsthall!

Ovanliga vantar sa...

Fan va trevli Torsda. Hoppade ju in som sparring tillsammans med Mr Beech å vann mot IT-Mich/Italienaren som e rankade 9a i landet under Påskhelgen. Så jävla mycke glädje me beach-hänget asså.

Ordanom sa...

kollade på debatt ikväll. om skatt på godis. självklart ville inte den överviktiga kvinnan ha skatt på godis. jag och min vän skrattade gott åt det.

Ovanliga vantar sa...

Jag spelar in det där hemma å ska se de till frukost imorgoneftermidda. Man kan inte vinna argumentaionen mot feta utan att bli stämplad som en hemsk människa. Däremot e de lagligt att tycka till om smala,rökare, alkolister mfl. Allt nyttigt e förbannat dyrt förutom mjölk som e de mest prisvärda livsmedlet typ. Fått ett påskägg nu på jobbet, brukar ge de till busschaffören morgonen efter ( Imorron asså ). Egentligen borde jag slänga de ist. Om en knarkare gav mej knark skulle de va ok att ge de vidare till random ? Om jag fick rätten att döda någon skulle det va ok att säga " Nej jag vill inte ha den rätten " men ge bort rätten til nån annan ? . Sa till nårra feta på varuhuset häromdan " Här va det svårt att ta sig förbi". vafan dem va 2 men tog upp lätt 5 meter tillsamans på bredden. Fast de hatet skulle lia väl riktas mot barnvagnsfolket i affären osv. " Håll i hundjävlen " skrek ja strax innan när en gubbe hade sin hund ute 40meter från sig själv ute på cykelbanan. De flesta levande människorna me hundar, djur elr fetma kan säga va dem vill att dem e med i Mensa men smarta e dem fan inte.

Ovanliga vantar sa...

Ordanom: Kul när 200kgs tant säger att hon inte har nårra problem me kolhydrater utan bara lite salt-issues.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?