tisdag 2 mars 2010

Dating in the dark ( The pilot )

- Vi kom i kontakt med varandra på ett träningsforum på nätet för 4 somrar sedan, skrev några gånger, bytte telefonummer och pratade 5 hr i telefon med varandra varje dag. Vi sa på skämt att de kanske är dumt att ses, kanske bättre att bara ha varandra som telefonvänner.

- En dag sa hon att hon ville ses och ha sex med mej oavsett hur jag såg ut och vi började spåna på om de ens var möjligt. Hon kom upp med iden att ses i hennnes föräldrars sommarstuga i Gävle och att hon skulle åka dit och mörklägga ett rum totalt åsså skulle vi ses där och ha sex utan att ha sett varandra först.

- Den normala gången är ju " Ses - sex - lära känna varandra " men vi skulle vända på det, " Lära känna varandra - sex - ses ". När det närmade sig blev hon orolig för att jag skulle vara en yxmördare så vi bestämde att i Stockholm där jag skulle byta tåg skulle jag träffa hennes bästa kompis och visa legitimation. Hennes kompis fick inte berätta för henne hur jag såg ut utan bara säga att ja verkar vara en bra kille.

- I stugan utanför Gävle efter många om och men. 2 bussbyten efter tågresan, batterierna på mobilen börja ta slut, jag fick inte sludestination förrän sista bussbytet, jag messade henne i min trötthet men glad " Fan ta dej om du e ful ". I det tokmörka rummet hade vi sedan sex i 12 hr och under hela tiden kände jag efter pucklar och andra saker men hittade inget konstigt.

- På morgonen dagen efter i köket och nu skulle vi ses efter ha pratat i telefon minst 100 hr och haft sex hela natten. Vi satt tysta och åt frukost i en timme utan att säga något, hjärnan jobbade febrilt med att ta in den andres utseende och till slut släppte det och vi hade en fantastisk helg och sommar.

- Insida vs utsida är egentligen en icke - match eftersom i slutändan handlar det ändå om beteendet dvs att vara charmig och sen ge fan i att skruva upp elementen. Argentinskan visade att med henne skulle livet bli ett svettigt helvete och därför blev inte sagan längre än så här.

2 kommentarer:

DD sa...

hmmmm....ja jag vet inte...

om man tycker personen är skittrevlig och sexet är enorm bra och sen ser man att personen är fulare än quasimodo ....hmmmm....

men visst är det så att det är personligheten som avgör i slutändan

äsch....kärlek e svårt punkt slut.

Ovanliga vantar sa...

Svårt? Omöjligt för mej. Ja kanske trots allt ska låssas lite kärlek, ja e jävlitt bra på att låssas. Ush, ja vill inte såra folk, ja får va ensam, ödet ger mej andra uppgifter i livet tror jag.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?