tisdag 23 mars 2010

Har frågor utan svar något värde ?



- Funderar på några konserter/happenings i veckan. Carmen Souza spelar sin Jazz - Morna kriollostyle på Inkonst Torsdagkväll och på Fredagskvällen så äger Chicks on speed stället.

- Girl Monster kallar de sin senaste föreställning och den innehåller videokonst, föreläsning, performance och musik. En av de speciellt inbjudna är radikalfeministen A.L Steiner. Temat är såklart naket.

- Livet har tusen liv och döden har tusen dödar. De grymmaste livet och den grymmaste döden skulle vara att överleva sig själv sittandes i själens rullstol.

10 kommentarer:

DD sa...

radikalfeminist - gud vilket hemskt ord. Låter lite som "självmordsbombare" - tanken var god, men fan va fel det blev.

Ovanliga vantar sa...

Va glad jag blev, fick tag på en av de sista chicks on speed-biljetterna. Nårra hr beachvolley innan de å Fredan lutar åt de fantastiska hållet.


Vi får väl se hur Rad hon e DD. Föreställningen heter ju 'The naked performance'.

Torsdan får energi mm ta beslut en kvart innan. Kap verde-musik elr soffan å Madrid-derby.

Ovanliga vantar sa...

Läste precis på Sugar-Rach facebook om Ann Liv Youngs föreställning 'Alice i underlandet' ikväll. Folk hade lämnat lokalen å hon hade sålt skit i plastpåsar för 20kr å sen allmänt tjafs i debatten efter. Hon deltar på nått sätt på Chicks on speed-grejen på Freda som nog e galet nog ändå.

Ovanliga vantar sa...

Politiska debatter överallt. Svt forum just nu. Alliansen e rasistisk å Mona Sahlin e omöjlig. Ja vill ha Wetterstrand som statsminister. Enda chansen e att de blir största parti. Vad röstar folk på? Vad som e bäst för dem personligen, bäst för landet elr bäst för världen? Oavsett hur jag tänker så e Miljöpartiet bäst elr nästbäst i nästan alla frågor.

Ovanliga vantar sa...

Krig. Ni e i krig era jävla idioter. De där Svenskarna militärerna som dog i Afghanistan blev antingen avrättade elr skjöts av egna. Utan förvarning sägs de. Ja men hallå, de e krig, ni får skylla er själv, jag hade åsså dödat utan förvarning elr e Svenskar lite finare å behöver varnas? Pinsamt ju. Ok jag ligger i badkaret efter efter ett bra ben-magpass på gymmet. Sliten men nöjd, soffan resten av kvällen/natten.

Ovanliga vantar sa...

Tevez-Higuain-Messi. Som vid varje VM håller ja på Argentina. Bästa matchen blir nog Elfenbenskusten -Brasilien dock elr
Portugal-Brasilien.

Massa festinajudningar men ja tackar nej. Festfixaren/knarkaren har Torso Twisted 28+ och även Rum 305. Jag sa att ja e en dålig gäst då ja bara dricker 1 öl typ men invites keep coming. Jag har blivit tagen både för Polis å trafficante lately.

Ovanliga vantar sa...

Okänd mailare: Nej jag vet inte varför min räknare står still. Den har stått på 9600 sen December. Kanske för att ja tänker sluta blogga när ja blir kär elr 10tusen tits.

Jag håller me om att jag tror själen e en erogen zon. I allra högsta grad faktisst. Ben, knän, knäveck, nacke, händer. Själen e där mitt i smeten nånstans alltid närvarande.

Ovanliga vantar sa...

'Hela livet va ett disco...'. Jag har aldrig vatt så falsk att jag helt plötslitt ber när ja e nära att dö utan mest 'Fan, fan åsså, nu dör jag, helvete åsså'.

Ovanliga vantar sa...

Favoritseinfeldavsnittet nu 'The parking lot' elr vad de kan heta?

Ovanliga vantar sa...

Bäst på tv på senare tid e Babel som trots att dem kör en hel timme nu håller sjukt hög kvalitet. Torgny Lindgren va galet funny å smart ida.

Nu ska ja inte försöka låssas-sova utan re-read nått ist.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?