måndag 2 november 2009

Name the pet and let it go

- Efter 7 raka setsegrar och sanslöst bra spel i helgens Halloween cup så fick min beachvolleybollpartner ( Den tysta lämmlen ) en tsuanamimigränattack och när vi hade matchboll i 8-delsfinalen så säger han att han är döende och kommer inte kunna fixa att spela ytterligare en match.

- Tur det inte gick att satsa pengar på vår match för då hade det varit värsta spelskandalen när vi tappar 3 raka bollar och förlorar matchen. Han visste att jag aldrig skulle lämnat w.o mot våra nästa motståndare. Hade jag åkt dit för vållande till annans död om jag tvingat ut honom till nästa match? Hade jag isåfall varit tvungen att lämna landet igen?

- 3st som jag varit lite nyfiken på strök förbi under Lördagen också. Bondmoran, Fröken Fågel och Kavatskan. Kände att det var bara sommarkatter och inget annat. Jag väntar ju på en året-runt-katt och inga one trick ponies. Im just naming some pets and letting them go.

- I gotta name some more pets and let them go as well. Under helgen träffade jag ju även på både Baby Bagdad och Vikarien. Båda verkade ha haft väldigt dålig ämnesomsättning lately. Om någon läsare råkar se mej vara väldigt nära någon som ser ut väga över 60kg så har jag antingen fått betalt för att vara hennes sällskap elr så har hon fått betalt för att vara min övervakare/vårdare.

10 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Nu har ja kollat på Ullared men ja behöver ett avsnitt till innan ja kan avgöra om människorna e av lägre art än dem på Färjan. Tänk att Sverige kryllar av så extremt många nutcases. Bagdad livs kör me övervakningskamera-tv på Fredakvällar. De ska gå att hitta på Inkonst-tv elr nått liknande. Behöver en 3e kaffe nu innan gymmet

Ovanliga vantar sa...

Lyssnade på Name the pet's 3 låtar som ja hittade igår typ 50ggr. Har inte kännt sånt dans-sug sen Ramones ' I wanna be sedated'. När har hon spelning?, ja vill gå. Första gången som ja saknar att ja inte har musik tillgänglitt i mitt hus.

DD sa...

HAHAHA, du det där med slutklämmen alltså. VEM fan betalde dig för att hänga med mig? Jag vill ge den fan en belöning **asgarvar**

Alla kvinnor lägger på vikt förr eller senare om dom inte tränar 7 dagar i veckan eller skaffar sig en lämplig mental åkomma. Så är det Ambi. Face facts.

Fan va jag längtar tillbaka till Karbala aka Möllan aka Lilla mellanöstern. Bagdad Livs som har öppet dygnet runt nästan och plejset där man kan få en goooooood falafel. DAMN! jag vill "hem".

Ramones - I wanna be sedated. Den hade jag med på min blogg för längesedan. Bra låt, man vill gunga med helt klart.

Ovanliga vantar sa...

DD: Hon som betalade ville va anonym( Sanna tider) men ja tog den vanlia taxan dvs 1500 för en halv arbetsdag, svart såklart. Där fanns smala tanter 55+ på mitt förra gym så ålder doesnt equals fetma, de finns massa me sjuklig fetma dvs 62kg å uppåt i 20-årsåldern. Lyssnar på statusprat från Biblioteksmässan, status för mej e att inte behöva stressa.

DD sa...

haha...ok, jag ska ge ST en kram/fet smäll när jag ser henne.

Dessutom tycker jag att du är för billig. 1500 pix. Peanuts!

Anna Anka e smal (less than 60 kg), vilket bevisar min tes att trevligt manér och intelligenta kommentarer inte har med vikten att göra.

60 kg? Föresten. När jag tränade 10 pass i veckan, gjorde 50 raka armhävningar, 200 situps och hade äkta sixpack på magen då vägde jag 61 kg. Jag var alltså FET...

Status att inte behöva stressa? Du har helt rätt. Jag skulle kunna döda för att få ett liv befriat från all stress. Så skönt det hade varit.

Ovanliga vantar sa...

Babben, Anna Book, Anja Pärson, Carola apropå trevlihet å intelligens, samlad IQ e lägre än den lägst BMI'n i de gänget. Såklart kan man väga 61-65 å va fit men då e man världsklass om man nu e runt 165-170cm.

Ovanliga vantar sa...

9e December spelar Name the pet på Debaser men ja jobbar, inte värt en semesterdag väl, nja sparar de husdjuret till en annan gång.

Ovanliga vantar sa...

Miss Satisfied ringde igårkväll å ville att ja skulle göra henne gravid. Sure fine, fixa papper där ja avsäger mej allt så. Hon ringde mest för att hon va förbannad för hon hade lagt upp på sin facebookstatus att hon ville att man skulle nämna ett ord som beskriver henne bäst. Ja skrev 'Bekräfteleseknarkare'

Ovanliga vantar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?