lördag 7 november 2009

Paksha

- Steg 11 ( V46 ) : Det dyker upp en onykter 3 -barnsmamma som tänder en cigg och rycker i kopplet till den äckliga och skitiga hunden samtiditt som hon rättar till sin leopardblus och jag kommer stirra i minst 30 sekunder och tänka varför inte ? Håll ut.

- Steg 12 ( v 47 ) : Det kommer att dyka upp en småsöt tjej som är mer utan fel än att vara rätt och jag i min sexuella frustration kommer blanda ihop det hela med kärlek och tro att hon är den perfekta partnern. Håll ut. Dem 12 stegen fullbordas på Domssöndan.

- Bara 2 veckor kvar på mitt avgiftningsprogram asså. Det blir alltid värre framför natten. Urde goseak ezkur amets. Txakur goseak ogia amets. If your hungry obviously your gonna be dreaming of bread.

13 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Bilden är från min modellkarriär i Spanien. Spanskt streetmode 2001/2002 typ av märket Raoni, gräsliga färgkombinatiioner asså. Jag försöker hitta en reklamfilm från Choroni i Venezuela för en bank nu. Letat på youtube i 2 nätter å har tittat på mycket skräp utan att hitta mitt skräp. Bolivar films . Jag rider i en flod på en häst å har åsnor med kakaosäckar som leds av slavar å i en annan scen så sniffar jag på kakaobönor innan jag tar en gubbe i handen å nickar muy bien å dealen e i hamn typ. I Venezuela va ja annorlunda snygg, I spanien va ja street, i Danmark va ja fit. I Sverige ? I sverige försöker jag bara att överleva

manda sa...

är du socionom? :) jaa, jag märker att de är lite jobbigt med första terminen men de är väl delvis för man inte är van med att plugga på uni...

Ovanliga vantar sa...

Manda: Jo efter 1a terminen har man lärt sig knepen om hur man skriver tentor å lärt sig sålla bland alla böcker. Klart du ska bli socionom

Ordanom sa...

verkligen förjävlig färgkombination. och det är min erfarenhet av spanjorer. en kompis kompis är "bikini-designer" i spanien och hennes grejer är så jävla ugly att det är unbelievable. och så brukar hon lägga upp bilder på facebook med tjejer som poserar i det. och allt är så jävla tacky. och varje gång måste jag sätta mig på händerna för att inte skriva något ironiskt/förolämpande. det är ju öppet mål liksom.

Ordanom sa...

den här bilden hade ändå a certain feel to it. den går inte att jämföra med bikini-designerns grejer.

Ovanliga vantar sa...

Ordanom: Ja tjejens koft-sak e lite halv-ok till ett par jeans vid en brasa på Svenska landsbygden kanske men inte på gatan i Spanien. Jag gav bort alla kläder jag fick å folk blev glada, galet ju, rödarosa surfshorts me grönt tryck typ.

Ovanliga vantar sa...

What a waste top 3:
1. Min brossa tyckte jag missbrukade mina fysik/matte-kunskaper när jag valde en praktisk gymnasielinje ist för 4-årig teknisk.
2. När jag tog ett nattjobb sa alla att de var värsta wasten på på mina sociala färdigheter, slösa bort dej själv på natten på det viset.
3. Att jag inte blir pappa e värsta wasten tycker en del av mina kvinnliga vänner eftersom jag har massa psykologi å psykiatrutbildningar å har hållt i föräldrautbildningar på socialtjänsten.

Jag anser ju mej ha skippat spontaniteten i samband med att jag slutade va under the influence av nått.Top 3 spontana från förr:
1. Åka på semester ti Galapagosöarna i 3 veckor men va så spontan så att jag stannade i Syd/centralamerika i 3 år.
2. Vara bosatt i Prag å bara hemma i Sverige 1 dag för att fixa med papper å då träffa en fotbollstränare å skriva på för hans lag å aldrig åka tibaka ti Prag där jag hade lägenhet/jobb å flickvän.
3. Åkte till en strand i Venezuela för att hänga över helgen, slog upp min hängmatta å sov i den i 6 månader, levde på mango, kokosnötter å fisk som byborna nåra km bort gav mej.

- Ok jag kan inte ha ustrålat så mycket av trygghet på den tiden, kanske inte nu heller fast nu e jag iallafall trygg i mej själv. Spontan e ja ju nuförtiden bara på inplanerade spontan-tider. Jobb inatt sen tänkte jag vara spontan 7 kvällar i rad (Ledig vecka).
Måndag: Gym + spontan
Tisda: Dagsljus + spontan
Onsdag:Gym + spontan
Torsdag:Gym +spontan
Fredag : Beachvolleyboll +spontan
Lördag : Gym + Spontan
Söndag : Beachvolleyboll + spontan



1a dan på gymnasietspontan: Läraren " Jaha då kan vi sätta oss i dem grupperna vi ska tillhöra dvs kockar, styckare å bagare var för sig " Jag " Bryggarna då ? ja ska ju bli bryggare ) Läraren " Då e du i fel stad, du ska vara i kalmar å inte här i Kristianstad". Jag spontant " vafan då blir jag väl styckare då ". said and done, butcher I am.

DD sa...

Spontan e bra. Jag älsakr människor som bara vågar säga "hey, wtf. Let's do it now!". Tyvärr blir dom flesta människorna (både män och kvinnor) me ålder mindre och mindre benägna att vara spontana. Inte ens spontana nog att välja en annan flingsort till frukost eller byta från fil och flingor till te och macka för en dag, just for the hell of it.

Mer spontanitet oavsett om det gäller social aktivitet eller bara livet.

M. sa...

hejhej!
kul att du lämnade en kommentar i min blogg :)
hoppas att allt är bra med dig och att veckan har fått en bra start :)
ta hand om dig! kram

Anonym sa...

ja, snart är det nog ta mig fan dags att rensa upp ordentligt.

Ovanliga vantar sa...

DD: De va lättare att va spontan när man skolka, sjukskrev sig lite utan att bry sig. Regn begränsar spontanitet.
Molly: Nästa gång if ever ja ska baka så e de din blogg som gäller.
Hatisk: Du borde känna som ja ang paraplyfolket som äger trottoarerna å vägrar titta upp.

Anonym sa...

Sanningen om psykvården

- Peter Ingestad, Solna

Ovanliga vantar sa...

Kraxpelax: Hoppas du har rätt inställning på din medicin?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?