fredag 27 november 2009

Tillbaka till framtiden ( Remake )

- I mitt jobb så använder jag KBT där det finns massor av olika tekniker. Mina favoriter har länge varit Mindfulness och Acceptans men även Motivational interviewing används väldigt ofta, framförallt på mej själv. En kognitiv omstrukturering tog lite tid natten som gick.

- Återigen i behov av att korsa beteendeaktivering med Nextopia som är en del av mej, det har jag accepterat sen länge. Tillbaka till framtiden igen genom att planera in saker, boka dem, nämna dem och göra dem. Det är mitt eget koncept som jag borde ta patent på.

- Nästa vecka som är arbetsfri ( V49 ):

* Måndag: Gym + resonera om en Kubaresa med Bjällran i Februari.
* Tisdag: Kallbada på Ribban + " Metropia " med Magdansösen.
* Onsdag: Gym + Southside house collectives releasefest på C&G.
* Torsdag: Gym + Anna Ternheim på Victoriateatern.
* Fredag: Beachvolleyboll.
* Lördag: Gym + Dansfilmfestival på Panora med Tix vid ev flax.
* Söndag: Ev Beachvolleyboll.

- På Fredagen finns det tid till ett långt sushilunch-häng med någon som ser ut som Nathalie Cardone om det är någon som känner en sådan tjej. Hasta siempre.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?