söndag 22 februari 2009

Zidanes y Pavones

- Den perfekta partnern 17 Februari 08: 165 cm lång, vikt 55 kg vältränad mörkhårig med fridrott/gymnastik/konståkningskropp. Vill träffa mej typ 1-2 ggr i veckan och är nöjd om jag träffar hennes familj och vänner när jag har tid och när det passar mej.Tycker sex är ett måste varje gång vi ses. Älskar mej och förstår mej men kan få mej att använda min hjärna mer än jag behöver för att överleva. De enda djuren hon kan tänkas ha är katter. Barn är något hon kan hjälpa när hon har tid, inget som hon måste skaffa för att känna sig fulländad.

- Den perfekta partnern 17 februari 09: Charm å tåla kyla.

- Den perfekta partnern 17 februari 2030: Tåla kyla.

- Orkar inte me fler relationer där ja skruvar ner värmen på elementen å tjejen skruvar upp värmen på dem.

- Ja vill ha lika delar av Zidanes y Pavones vikket betyder unnefär Stjärnglans å hemvävt ( Galenskap å normalitet) men kombinationen passion å trygghet existerar inte väl?

12 kommentarer:

Anonym sa...

Passion och trygghet finns visst... men skaffa duntäcke och goa varma filtar och kanske fårskinnstofflor till tjejen, så hon inte fryser... eller så får du värma henne med din egen varma kropp, så kanske hon låter bli elementet... :-)

Emelie sa...

Passion ocg trygghet är ett måste anser jag. Det går hand i hand, dock kan det va svårt att få händerna att hitta varandra. När de väl gjort de tro jag dock att det är sagolikt starkt! E d inte meningen att man ska vara varandras element? Då är det bara till att skruva upp varandras istället. Är man inte road av det längre så stänger man av sitt eget vilket kyler ner den andre... Just my thoughts about it...

Ovanliga vantar sa...

Sanna: Ja vet men ibland verkar inte de räcka.
Emelie: Jo bägge behövs men de verkar bara som ja träffar antingen eller. Alltför sällan som ja hört en tjej säga " Kan vi inte öppna fönstret" ifs de e ju alltid öppet

Ordanom sa...

gud va tråkigt att ha såna bestämda ramar för sin partner. man kan ana bristande passion.

Ordanom sa...

när jag föreställer mig min framtida man tänker jag antingen någon afro-amerikansk chocolate bear, någon galen konstnär elr kanske en fransman? kanske en indian? who knows liksom. I embrace them all.

Ordanom sa...

vad opersonligt för den som faktiskt passar in i din mall. att veta att man inte blivit vald för den man är utan för att man passar in i någon slags förutbestämd fantasi liksom.

Ordanom sa...

men det där med elementen är sant. kom på det nu för jag var tvungen att dubbelkolla ifall mina element verkligen var avstängda. har haft öppet fönster i en halvtimme nu och det är fortfarande för varmt. jag blir gaaalen på folk som har för varmt hemma.

och jag kör kommentarsrace för mig själv som vanligt.

4e kommentaren nu va.

Anonym sa...

jag föll på elementkategorin. im out. jaja, din förlust. DONT HATE ME CAUSE YOU AINT ME!

Marie sa...

konstigt det där, jag tycker att jag får högre krav för varje år.. (komplimang till min pojkvän då alltså :)) frågan är hur han står ur med mig.. ;)

Ovanliga vantar sa...

Ordanom:Ja glömde fatta ironi / Le Hiawata el artista

Tix: 12 par raggsockor ligger å väntar å Oboyen står ständitt på värme.

Mi:Mi du å din kille ni e ju en saga. Hoppas den inte slutar som Hans å Greta sen när han blir utbränd av dina krav bara.

Ovanliga vantar sa...

Ordanom: Ja e en opassionerad identiteslös likgilti man utan mål å mening i mitt liv större delen av tiden iallfall om du frågar gemene man.Blir ändå upprymd av att du har ditt fönster öppet, hos mej ger sånt massor av kärlekspoäng, då kan de diffa 3 cm upp eller ner på längden å samma me vikten. Kanske tom en ljusare ton på håret, kanske bara landskapsklass ist för landslagsklass.

Burgschki sa...

förhoppningsvis träffar du någon som uppfyller dina krav och vars krav du uppfyller.

för det handlar ju om att träffa varandra - att väla varandra. två subjekt -inte ett subjekt och ett objekt.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?