måndag 23 februari 2009

Heat of the moment

- Fick en oväntad skjuts hem från jobbet igårkväll av en tjej som såg ut att komma direkt från castingen ti Bound 2 typ. Vi hade en liten flirt för ca 2 år sen men ja pallar inte me hundar så ja glömde bort både hennes namn å nummer. Tack för skjutsen Baby Bound men....

- Ida träffade ja både Fröken Figur (Nån som minns henne?) å Hon från Hörby inom loppet av samma timme. Body VS charm 4-7 slutade den matchen typ.

- Hon från Hörby visade sig vara en kattmänniska å då vet man att hon känner sig fri å skulle aldri vilja kuva nån elr låta sig själv kuvas av nån annan ti skillnad från hundmänniskorna som bara måste dra, slita, skälla å uppfostra. De e så man får respekt tror dem, stackars jävlar asså.

- Fick ett mail från mina Japanska prenumeranter om ja skulle vilja berätta nått riktitt Potatis-Svenneaktitt/pinsamt om mej själv, dem tycker de saknas å i Japan vet man att sånt finns deep down hos alla. Mitt svar ti dem va att ja ser fram emot dokusåpan om Rosing där endast 3 killar har sökt själva å dem övria 6 mer elr mindre har tvingats mot bra betalning för att ställa upp å låssas va intressade. Om de råkar visas nått Bachelor, Loveboat elr liknande när ja äter så zappar ja inte vidare utan stannar kvar.

- Ja hatar alla både män å kvinnor som inte hatar "Män som hatar kvinnor ".

- Ikväll blir de Inkonst å deras Doc lounge, de e "Planet B-boy " som ska visas.
På plats: Kim Bøytler och Karsten Mathiesen, grundare av Freestyle Phanatix.
Live: Efter filmen bjuder Phanatix på BUST DA BREAKZ.

- Antingen hänger ja me Den Assyriska magdansösen elr me Ensamheten. De todos modos så kommer ja som mest hänger på Doc lounge för miljöns skull ikväll å inte e nått die hard-fan av nått av hiphopens 4 element (Klotter doesnt count or?) elr nått av Fevens budord känna mej som Milla Jovovich dvs de 5:e elementet.

/ Leadsinger in Die Klotterens

12 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Telianotan visade på att ja hade typ nån typ av prenumeration på ringsignaler. Ringde upp dem å skrek " Din jävla snippa, ring upp mej å hör ifall de spelas nån av era jävla ringsignaler, de e väl för fan ingen över 12 år som har sånt skit elr?" De plockades bort från min räkning. Knivlisa e en va få telefontjejr som ja inte har agg mot.

Elle sa...

"Din jävla snippa" –det var ett fantastisk språkbruk!

Funderade ett tag på din tolkning av katt/hundmänniskor. Kom fram till att jag har en lite annan syn på det hela, men jag är å andra sidan inte särskilt förtjust i katter. Jag gillar att ha ett större utbyte med de individer jag omger mig av

Blev sugen på att hänga med til Inkonst, är ju också a part of Die Klotteren och Phanatix lockar... men har just fått en fet spruta i foten och är beordrad absolut stillhet ett dygn. Värre än fängelse för en sprallig typ som jag.

Anonym sa...

hahahahaha... det samtalet hade jag gärna suttit på tråden och avlyssnat ;-)

Burgschki sa...

varför känns det som om jag har del i die Klotteren?

Ovanliga vantar sa...

Hamburgskan: du e trummis kanske? Spelar i raol wallenbergsparken på festivalen, piss-gig men vi får börja nånstans. Elle har ju redan gjort backdrop mm. Mobilbloggar nu, galet o-amish

Anonym sa...

Elle: Du har inte träffat den rätta katten.

Elle sa...

Lovelyn, jag har träffat många fantastiska katter som jag tyckt mycket om. De bästa beskrivs alltid som mer "hundiga" i temperamentet. Men jag är uppenbarligen ingen kattmänniska för jag klarar mig hellre utan!

Designboy sa...

Katter är trevliga...

Anonym sa...

Måste man vara katt eller hundmänniska? Kan man inte vara ko-människa eller nåt? Gilla grisar? Eller papegojor? Jag gillar alla djur- teoretiskt... men jag vill inte ha dom hemma i soffan- huu... men att kela och klappa med och så, det är alltid trevligt, sen kan man lämna tillbaks dom :-)

Anonym sa...

Kattmänniska VS Hundmänniska?

Vilken märklig tanke. Så har jag aldrig sett på det. Funkar det likadant för män?

Jag råkar alltid ut för män som har katter/gillar katter och vi kommer inte överens. Är det för att dom är kattmänniskor? Dessutom är jag hyperallergisk mot katter.

Emelie sa...

Okej....!!! Hund vs kattmänniska. Uppenbarlgen har du inte träffat en hundförare som har relation till sin hund! Eller så vill du inte se den för att du inte skulle klara av att vara behövd eller ta den utmaningen som de är att uppfosta något, i detta fallet en hund?! En katt kommer oftast bara när den själv vill, men d e kanske de du letar efter?! Förutom min förra katt...som kom på inkallning och satt på kommando... Jaja skit samma, dom som fattar, fattar ni andra får ja klara mig utan! Dessutom hålelr ja med tillfullo att man kan vara en ko-gris-snigel eller hästmäniska! / Sjukt nöjd hund och hästmännsika! (vilekt enligt inlägget då gör mig till en bitandes, sparkandes, skällandes och illalkutande person, Intressant:)

Ovanliga vantar sa...

Alla: Självklart e djursorten avgjörande för om relationen ska tas vidare, djur går ju å översätta ti värderingar å partipolitik mm. DD glöm att bli ihop me en kattkillle om du inte gillar katter .Emelie: ja vill bara va en bonus i en tjejs liv , ja vill inte vara behövd.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?