lördag 14 februari 2009

Endast för förryckta

- Ödet har allti gett mej 2 alternativ, de ja valde å de ja borde valt.


- Alla kärleksfulla ögonblick måste omedelbart förmedlas anrs vittrar dem bort å faller i glömska.


- Läser Hermann Hesse " Stäppvargen ". (2nd attempt)


- Har en bra träningsvecka å förutom mina vanlia 4 gympass så hinner ja 3 beachvolleybollpass me de på Söndan. Min beachvolleybollkurva går välditt långsamt uppåt. Nån sa att de enda ja va riktitt bra på va att se om bollen skulle gå in elr ut. Trots min relativa uselhet så e ja rankad 8a i mix i Sverige just nu. Ja å Dansken piskade NKOTB igår å i Torsdas hade Ja, IT-Mich, Beach-Ida å Leesa en liten jämn miniturnering å på Sönda blir de spel me Joselito å Los Lämmel boys.

- Igårkväll va de häng på Metro me The Oz å The Guitar hero. ( 1öl -0 kärlek)

- Ida blev de en 4hrs-brunch på Kungsgatan me The Oz å Pete. Vi diskuterade mest om Hans Gunnarssons bok " Allt ligger samlat " e den boken me mest ångest i å sen gled samtalet över ti vikken ful B-kändis vi skulle kunna tänka oss att ha sex me bara för att få en kul story att berätta. Alla la fram sina argument om varför just deras B-kändis skulle ge den bästa storyn. Runner up blev Carin Jämtin å som ohotad 1:a kom Darin.

- Tisammans me Aftonbladet, Amelia å Tv4 så tänkte ja att de skulle va bra för poliser som måste få ut sin frustration å inte får säga the N-word att vi anordnar en tävling på ord dem ist kan få säga när dem känner sig utarbetade å i behov av att säga nått rasistiskt. Eftersom Nelson va upptaget av en noshörning så föreslår ja snippa. För att behålla en multikulti-touch på det hela så kan de på deras övningsblanketter få stå Snippa Snippasdottir.

- Turen e de som händer när ödet tröttnar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men... vilken kändis röstade du på?
Jag har inte legat med nån kändis... eller... nja en som blivit röstad som sveriges sexigaste man en gång- det är väl en bedrift kanske? Men jag har hånglat med en b-kändis en gång... ingen bedrift...hahaha... jag håller mig nog till Svensson- bäst så ;-)

Ovanliga vantar sa...

Filippa reinfelt men hon ansågs för snygg så mitt förslag ble diskat

Anonym sa...

haha... ja hon kanske inte kvalar in bland dom osnygga... men fulhet är ju också en subjektiv upplevelse... vad är det som säger att Filippa är snyggare än Carin egentligen? Det ligger ju helt i betraktarens öga...

Ordanom sa...

är nyfiken på vilken slags grubblerier som stäppvargen öppnat väg för.
är dock lite sluten för tillfället pga vissa omständigheter. jag har förstått att jag typ stänger av större delen av mitt känsloliv(som är nyckeln till mina positiva egenskaper)och försätter mig mer eller mindre i autopilot/survival mode. det är ett robotlikt tillstånd där jag inte går att nås riktigt.
o jag somna igår efter att jag svara på smset. inte meningen att va otrevlig elr nåt...

Ovanliga vantar sa...

ordanom:Trots huvudpersonens alla försök att leva ett socialt och glädjefyllt liv hjälper inte detta. Han är aldrig nöjd men ja e nöjd å inser att detta e trolittvis allt för mej men även nöjdheten ger ångest å depression.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?