fredag 20 februari 2009

Sensual seduction

- Från de stora glashuset:
- "Anteckningar från en Fiat " av Zbigniew Kuklarz.
- " One night stand " av Stoika Hristova
- " Fält " av Andrzej Tichy.

Hon va från Hörby
Hon ja mötte igår
Hon va inte snygg
Hon va inte vältränad
Hon va inte cool
Hon va inte speciell
Hon sa inget speciellt
Hon va väl ingenting
Hon dansar inte för pengar
Hon hade charm.
Hon va från Hörby

Skrivet av:

/ Miss Mainstream Mayhem 19 år. Intagen för vård pga försök till mordbrand. Ursprung Göingebygden dvs Snapphane. Gillar Rage against the machine å har mycket hat i mig. Brukar hoppa in som vikarie under loven här för Ambivalens, senast i somras. Här skulle ja villa avsluta me en smiley men de e visst smiley-lock på denna siten, damn.

17 kommentarer:

Burgschki sa...

aaaah den kreativa friheten.

skitbra.

Ordanom sa...

jag fattar ingenting.

Ovanliga vantar sa...

Burgski: Tack. E 1000 skrivna inlägg mer än 1001 raderade ? Ibland kan kvantitet vinna över kvalite tycker ja, vissa fall, vissa dagar.Samla alla raderade i en annan blogg för eftervärlden like The Beatles elr nått typ.

Ordanom:Inlägget e mera tänkt som lite semester elr nått elr ja vet inte, så trött så ja tror ja e döende denna veckan.

Burgschki sa...

alla mina raderade inlägg är så kassa så de har redan bränts.

roligt när bloggen får sitt eget liv så man kan separera sig från den lite.

dr phil brukade skriva för heaven då o då

http://heavenonlyknowsit.blogspot.com/2009/01/bara-idag-dr-phil-gstbloggar.html

(ctrl + c o sen ctrl + v i webbläsrens adressfält)

Ovanliga vantar sa...

Burgski:Histrionisk personlighetsstörning e de vi lider av vissa av oss, både du, ja å Heaven.

Burgschki sa...

som fan!

Ovanliga vantar sa...

Burgski:Histrionisk personlighetsstörning.Personlighetsstörning som involverar ett mönster av orimligt stora känslouttryck och uppmärksamhetssökande, behov av orimligt mycket godkännande och olämpligt förföriskt uppträdande. Sjukdomen börjar oftast i tidig vuxenålder.

Det centrala i beteendet hos en person med histrionisk personlighetsstörning är det genomgripande och överdrivna mönstret av emotionalitet och uppmärksamhetssökande beteendet. Personerna är livliga, dramatiska och flirtiga. De kan vara olämpligt sexuellt provokativa, uttrycka starka känslor med en impressionistisk stil.

Orsaken till störningen är okänd, men händelser i barndomen och genetiska orsaker kan vara involverade. Störningen är vanligare bland kvinnor än bland män, men vissa menar att det är vanligare att kvinnor diagnostiseras med störningen, eftersom uppmärksamhetssökande och sexuella anspelningar är mindre socialt accepterat för kvinnor.

Personer med störningen klarar vanligtvis att fungera på en hög nivå och kan vara framgångsrika socialt och i arbetet. Men histrioniker kan ha svårt att klara av sociala eller romantiska relationer. Personer med störningen kan söka hjälp för depressioner när romantiska relationer tar slut. De misslyckas ofta med att se sin egen situation realistiskt och dramatiserar och överdriver istället. De kan byta jobb ofta, eftersom de blir lätt uttråkade och har problem med att klara av frustrationer. Eftersom de söker omväxling och spänning så kan de utsätta sig för riskfulla situationer. Alla dessa faktorer kan leda till depressioner.

Burgschki sa...

jag kämpar mot mitt handikapp varje dag

Ovanliga vantar sa...

Burgski: de e bättre att bara flyta me å erkänna att de inte kommer försvinna

Burgschki sa...

vad heter det när man strävar efter att ha en psykisk störning för att kunna känna sig speciell fast man egentligen är alldeles för tråkigt normal?

DEN störningen har jag.

Ovanliga vantar sa...

Munchaussen by proxy å att du projicerar den på dej själv e mitt bästa svar.

Ovanliga vantar sa...

Ja menar asså att du å din blogg e 2 olika därför by proxy.Got it?

Burgschki sa...

haha I löv it. Månchahausen by proxy.

Ja, det är glasklart.

Burgschki sa...

MÜÜÜÜÜÜÜnchhausen.

Burgschki sa...

nu när jag har fått insikt kan jag äntligen acceptera mig själv som jag är. nu kan jag sluta att blicka inåt och äntligen hjälpa andra.

Jag kör vidare på gestaltningsterapin dvs att apa mig och fåna mig på min o andras bloggar.

Ovanliga vantar sa...

Kul att du kallar dej Hamburgskan men har munchaussen, the irony of life asså, en skvätt cologne på de kanske?

Burgschki sa...

hela den där hamburggrejen är ju bara en skröna.

jag bor i hörby ju.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?