lördag 28 februari 2009

Egen vilja, lite mascara åsså kegelmuskler

- Minns min uppväxt som i extreme poverty. Mina 3 äldre syskon tacklade de genom att tok-studera sig ti liv där nu deras tid består av att diskutera golfhandicap, träslag på köksinredningen å hänga me typer som Fuglesang åsså kidz obviously. Ja valde en annan väg.

- Ja har vatt på annat håll/gömt mej de senaste 12 åren men nästa Lörda så tänkte ja göra ett besök hos min äldsta syster å hennes familj. I mitt huvud har ja avsatt 2 hr 12 min för de projektet/äventyret (You do the math).

- Tid e tid, tid e inte pengar.
Sex e sex, sex e inte kärlek.
Att använda sig av en förkortning
som kk kan innebära att väntan på
den rätta får sig en förlängning.

- Flytta gränsen för abort ti 7 års-åldern efter att den snoria ungen gjort sitt första prov i skolan. Alla resultat sämre än MVG innebär en omedelbar abort.

23 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande studiebesök du ska göra... berätta mer när du varit där. Vad tycker syskonen om att du inte vill vara med dom? Att du är "svarta fåret" och går din egen väg?

Ovanliga vantar sa...

Dem andra 2 syskonen e så tradia så att Babben framstår som queen of comedy så dem undviker ja totalt men denna syrran har 2 kids som la ti mej på facebook förra veckan å då kände ja ju att dem har ja ju inget ont mot, snarare tvärtom så bestämde ja mej för ett besök. På tal om facebook som ja rensar me jämna mellanrum så händer de ju lite då å då att folk addar mej, nu senaste veckorna säkert minst 5 olika tjejr som åsså e från mina gamla hemtrakter men i märklihetens namn minns ja inte dem men ja svarar naturlittvis tibaka att de kul å se dem åsså. Shit antingen har ja sanslöst dålitt minne elr så betydde dem inget för mej. Vi va ett stort gäng på nästan 50 pers som hängde där + alla hangarounds. berätta en snabbis om semeldaten om du vågar ? du vet att bloggen kan spåra ut efter de, fast ida ska ja inte ringa Skipper elr lyxfällan, promise.

Anonym sa...

hahaha... det var trevligt... Jag kom först och tog en plats längst in i hörnet, för det var väldigt mycket folk där och han letade sig dit. Vi käkade semla och pratade och plötsligt upptäcker vi att hela kaféet är tomt. Dom räknar kassan och har tömt hela disken och svabbar golv och har tydligen stängt, men är så finkänsliga och säger inget till oss... snopna och lite överrumplade står vi utanför i kylan och vet inte vad vi ska göra- båda lika trevande om vad den andre vill. Han frågar till sist om jag vill ta en öl eller om jag har andra planer? Så vi går vidare och dricker öl på ett riktigt hak. After Workare och väldigt blandat folk, men dom droppar en efter en och tillslut är det bara dom riktigt råpackade och vi kvar och dom släcker och tar fram svabben och vi inser att vi måste nog gå nu... återigen står vi utanför dörren och fryser och vet inte vart vi ska ta vägen. Egentligen är vi hungriga, men vi tar varsin taxi och åker hem. Han vill att jag smsar när jag kommer hem så han vet att jag är hemma ordentligt... när vi kommer hem loggar vi båda in på msn och fortsätter chatta i typ 1 timme till... precis när jag ska logga ut och gå och lägga mig, klockan är typ 3 på natten så loggar "Älskaren" in och ber mig komma dit för han är så ensam och han vill sova sked med mig- han gör vad som helst och han lovar "inga trix" bara sova han orkar inget annat, men han vill inte vara ensam... yeah right....

Ok Analyse This....

Ovanliga vantar sa...

Sanna: Analysen e ju att du blev intresserad av semmelkillen å han blev ännu lite mera intreserad av dej å ni ska ses igen å kanske gå ti ett ställe som ni kollat upp innan har öppet minst 3 hr till innan ni ska ses där. De finns inga killar i världshistorien som bara vill ha nån hos sig för att dem inte vill va ensamma, vikket jävla crap. Analysen e att semmelkillen e de bästa du har på tråden just nu å han får 1-3 chanser ti, han kan växa ( Typiskt tjejsnack fast ja hatar generaliseringar)

Anonym sa...

hehe... ja han kändes reko... kanske är han en aning försiktig, lite långsam med att ta initiativ och det kan göra att jag tappar intresset. Men vi får se vad som händer härnäst- det kanske bara stannar vid denna vänskap...
Klart jag inte faller för Älskarens desperata försök, men det är rätt kul hur han anstränger sig... att han inte ger sig... jag har sagt nej 2000 ggr till honom, men det är som att hälla vatten på en gås- han hör inte... vet inte om han verkligen vill ha mig eller om det bara är en grej nu, för han vet att jag inte kommer dit... eller om han på nåt sätt känner att det är kört, han hade sin chans och han sumpade den och därför har han inget att förlora... jag kommer aldrig bli klok på den mannen. Har analyserat honom fram och bak och upp och ner och utifrån och in- men inte blir jag klokare för det. Så jag ska sluta fundera över vad han vill eller tänker, för antagligen vill han ingenting eller tänker inte alls- annat än med kuken då... frustrerad sexgalning, det är vad han är...

Anonym sa...

Har du inte sett kidzen på 12 år nu då eller? Blir som att träffa och lära känna en helt ny familj... :-)

Ovanliga vantar sa...

Sanna: å dem e tvillingar å ja kände inte igen dem då å har ingen aning vem som e vem nu heller. 12 år e rätt lång tid.Apropå semmelkillens långsamhet. Ja antingen e männen för dålia på at ta initativ elr så e dem pushy. Män asså, aldri blir man klok på dem. Ja fattar för ja blir inte klok på mej själv heller.

Anonym sa...

Nä det förstår jag... hihi... du spelar liksom i en egen liga Ambi ;-)

Ovanliga vantar sa...

Shit va de damp ner i min mailbox ang titlen på blogginlägget, va menar du? Ah de va 2 Danska tjejer på tvn som satt å dissade varandra när den ena sa ti den andra för att hon skule bli lite bättre så skulle hon behöva" Egen vilja, lite mascara å kegelmuskler". Charm på de å ja sätter på Gasolin i Ipoden å tar färjan över sundet i toner å moll.

Anonym sa...

och vad är kegelmuskler då? är jag helt korkad som inte fattar det nu eller...?

Burgschki sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ovanliga vantar sa...

Sanna å burgski: ja trodde ni va tjejer som visste sånt här. Kegelmusklerna e dem som ni ska knipa åt kuken me. Sånt borde sexualundervisningen i skolan lära ut

Anonym sa...

hahaha.... ok... nä jag visste inte att den muskeln hette så. Man lär sig nåt nytt varje dag :-D

Thanx Ambi för att du tar på dig skolans roll och lär ut lite av det dom ska- man är aldrig för gammal för att lära sig nåt nytt ;-)
(uttalas det med k eller che-ljud?)

Ovanliga vantar sa...

Sanna: De va Arnold kegel som döpte dem musklerna tror ja, så lite Tyskt k passar nog bäst asså.

Anonym sa...

Ahhhh... good to know... så man inte gör bort sig igen, när man ska stila med sin nya kundkap... hehe...

Ovanliga vantar sa...

Sanna : Som kille e de bra att träna Keglarna åsså så att man kan lära sig att få orgasm utan att få utlösning.

Anonym sa...

Betyder det möjligheten till multipla orgasmer för män då? För då borde ju det vara nåt alla killar skulle vilja träna upp eller?

Ovanliga vantar sa...

Sanna: Ja såklrt.

Burgschki sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ovanliga vantar sa...

Burrskij: Hittar inte hans hobbies men de låter ju faktisst trolitt att de han som uppfunnit båa delarna

Burgschki sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ovanliga vantar sa...

Varför e ungdomsförbunden rätt rolia men så fort dem växer upp så försvinner alla rolia förslag? centerns ungdomsförbund vill ju införa månggifte

Burgschki sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?