onsdag 1 april 2009

Synecdoche

- Tåg-Lovisa e väl den som får mest tid å energi denna veckan, kanske e de för att ja vet att de e nått övergående me den relationen, hon ska snart iväg ett antal månader ju. Visst de e sex, de e närhet å vi gör saker tisammans men de e inte kärlek.

- Norrlandsmodellen å Argentinskan messar lite mer än på länge men de e inte kärlek.

- Igårkväll efter att ja hängt lite me DD på Bagatelle ( Där den som flirtade mest mej va en kille me guldframtänder som tyckte att ja hade dem snyggaste armarna han sett i mannaminne, tänk om han fått se mitt nakna ass !) hängde ja me Miss Satisfied på Mascot, hon blir snyggare för var gång ja ser henne men de e inte kärlek.

- Dagens diagnos e ställd till kontrafobi. Ja kan känna förståelse ti den diagnosen men de e inte kärlek.

/Pangloss

9 kommentarer:

DD sa...

hahahaha, ja han hade nog kunnat tänka sig en trekant med dig!
(men jag hade INTE velat vara med...den snyggingen får du behålla för dig själv)

bartendern däremot.....mmmmm...

therese sa...

asså bara en grej jag tänkt på. det här me o träffa tjejer känns lite maniskt om jag ska vara ärlig.

Ovanliga vantar sa...

Therese: Håller me å ja ska sluta nu, ja måste snart fatta att ja inte e född ti att ha en rikti relation. Såg på min deklaration att man betalar 0.2 procent i begravningskostnad, känns tryggt. Vikken kanonlörda i solen spelandes beachvolleyboll, inget flirtande. Flirtfri freda åsså me beachvolleyboll, kinamat i västra hamnen me solnedgång. Kaffe på twisted torso å natten avslutades me min Bosniska crew på ölcafeet me livsfilosofiskt crap. Ida blir de jobb hela dan. Kärlek e för dom å inte för mej.

Korven sa...

Jo det är jag i videon :) Tack så mkt. Fast jag är ju ingen bonnatös ;P Bara hästtjej :D

Jag har ofta dom relationerna som man har för sexet skull, det växer fram en närhet, men det är inte kärlek. Rätt schysst ändå :)

Ovanliga vantar sa...

Korven: I väntan på den rätta så får man ju göra sitt bästa liasom, som ja allti säger ibland faka närhet för sex å ibland faka sex för närhet. Kärlek e unfakable (Kan ha vatt premiär för de ordet?)

Sanna Tider sa...

Bra nytt ord! Hoppas det kommer med i ordlistan snarast... ;-)

Elle sa...

Skillnad på Bagatelle och Specielle. For the record.

Ovanliga vantar sa...

Elle: De va en gång en speciell madoismaselle som likt en gasell from hell dansade som om nån hade på henne lagt en spell, detta för henne va ingen bagatelle ja på hennes min could tell men hon e trots detta förvånansvärt snäll.

Ovanliga vantar sa...

Sanna: Min bok kommer ha en ordlista längst fram som aptitretare

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?