söndag 19 april 2009

De 12 fördömda stegen

- Ja har vatt i 2 seriösa relationer. Den ena startade 1995 (Slut 1998) å den andra startade 2002 (Slut 2006). Me andra ord borde där påbörjas en ny nu 2009 om de ska va me sånna här 7-årsintervaller. De dem 2 relationerna hade gemensamt va att dem uppstod för att ja va sexuellt frustrerad vikket ja asså vatt 2ggr i mitt liv (Som singel asså ).

- Som nästan alla andra missbrukare måste ja förr elr senare ta dem där 12 fördömda stegen. Den här planen för att ge kärleken en chans e uppgjord me hjälp av min sponsor ( Vikket e ja själv asså):

-Vecka 1: Säg upp min prenumeration på kk-kontakterna. En vecka utan sex e ju inga konstiheter. Håll ut.

Vecka 2: Begrepp som söt å intressant vidgas å vidgiheten berör även cm på längden å runt midjan på dem ja kan tänka mej att ha sex me. Håll ut.

Vecka 3: Musiksmak, filmsmak, klädstil å parti-tillhörihet börjar kännas oviktitt. Ketchupsången som ringsignal å spottandet på dem hemlösa berör mej inte alls å Göta kanal 2 känns som ett ok filmval. De börjar krylla av sexkandidater överallt på stan. Håll ut.

Vecka 4: Apatin inträder. Se till att basta mycke. Håll ut.

Vecka 5: Helt plötslitt börjar ja charmas av dialekter som Östra Göingska å Listerländska. Hon som jobbar på banken me nallar hängande på sin rygggsäck å har Betty Boop-strumpor blir tittad på. Håll ut.

Vecka 6: Hermafroditens nummer kommer att tokblinka rött, ja kommer att va jävlitt nära att svara. Håll ut.

vecka 7: Tanken på att gå en drejkurs kommer att komma. Håll ut.

Vecka 8: Nästan varenda tjej kommer att kännas som ett tänkbart knull. Håll ut.

vecka 9: Tankar som att ja kanske borde bli bög istället kommer att komma. Håll ut.

vecka 10: Jobba extra, träna extra, storstäda lägenheten. Håll ut.

Vecka 11: De dyker upp en onykter 3-barnsmamma som tänder en cigg, rycker i kopplet till den äckliga å skitiga hunden samtiditt som hon rättar till sin leopardblus å ja kommer stirra i minst 30 sekunder å tänka varför inte ? Håll ut.

vecka 12: De kommer att dyka upp en småsöt tjej som e mer utan fel än att vara rätt å ja i min sexuella frustration kommer blanda ihop de hela me kärlek å tro att hon e den perfekta partnern å säga ja, ja vill ha dej i mörkret hos mej. Vecka 12 tar slut Onsdan 1 Juli.

- Just ida e ja i vecka 2 å solen skiner å ja tycker välditt många e fantastiska på sina olika sätt. Håll ut.

28 kommentarer:

Tixie sa...

Så om jag skulle vilja spotta på hemlösa är det nästa vecka jag ska slå till för att charma?

emz sa...

Aaa då hoppas jag att hon på vecka 12 inte läser de här, men de va asroligt. Dock så tror jag tror på kärleken

Ovanliga vantar sa...

Tixi: Elr ta deras pengar, säg nått rasistiskt å nynna på 'Put your hands up for Detroit'. 
 Emz: Alla som läst en enda strof här flyr illa fort. Fattar inte, trodde ärlihet skulle uppskattas. Efter midnatt 1 juli då ska ja bli kär i den 1e som vill. Ja tror åsså på kärleken tror ja

Korven sa...

ojojoj, din process är längre än min!!

62 kilo sa du? Du är jag på gränsen... ojojoj, Korven får ta sina 60 kilo och skämmas i ett hörn. Om jag orkar :D

DD sa...

Fantastiskt! 12 steg, 12 veckor och sedan äkta kärlek i 100 år, eller 50 år eller......

Ovanliga vantar sa...

Sausage: 2månader ti bikinin, skippa gräddbullarn. Aftonblade hade bli tait på 4veckor ida.
DD: Äkta kärlek i 50år hoppas ja på men risken e att ja faller i vecka 12 å får en relation som håller 3-4 år

DD sa...

Är det inte bättre med 4 år än inget alls? Kan dom kortvariga relationerna bero på att du redan innan ni kommit dithän förbereder dig för att det ska ta slut just då? Man kanske måste jobba litta för att kärleken ska hålla i sig?

50 år är en lång tid.

Ovanliga vantar sa...

DD: Ja sökern den perfekta partnern som ja tänkte ha ett bra liv me, ska inte jobba för att hålla en relation ihop, då e den kass, ja väntar..

DD sa...

OK Ambi jag fattar inte vad denna sk perfekta varelse ska göra. Ska hon bara "älska dig" och du ska bara "älska henne" tillbakalutade i varsen solstol på balkongen. Behöver ni aldrig "göra något" för att få ny gnista? Behöver ni aldrig bekräfta er kärlek igen? Alla eldar måste upprätthållas för att fortsätta brinna. Ny ved, nytt bränsle, blåsa på glöden så det flammar upp igen...yada yada... inte? Bara evig het kärlek från dag ett till dag 18250?

Natalie sa...

borde jag oroa mig för att bli o-länkad nu när jag gör Det Där Pinsamma 24/7?

Ovanliga vantar sa...

DD: Balkongsex livet ut. Om elden slocknar då e relationen kass, visst de funka å käka kalla korvar tappade i askan när man va 13 å full på folköl å Aurora men om elden släcks ida letar ja hellre upp en ny brasa än att leta nytt bränsle. Hellre engångsgrillar än tända upp en brasa som nån pissat död. Ja e nästan vegetarian nu, va har sånna me sig ti grillkvällarna. 
Nathalie: Tror bara du gör den grejen en gång sen inser du att din coolness fadar away. Min storebror hade 10cc-plansher på väggen som ja ärvde, minns inte riktitt hur dem låter men tack vare de så stannar länken å att du gillar Drinkin in L A.

Ovanliga vantar sa...

Råkade se andra halvlek på Getafe-Real Madrid nyss, helt jävla galen match men massa snygga mål å ett rikittt fult rätt rolitt rött kort å 10 gula, kan de bli bättre.

Anna sa...

Ok jag ändrar mig efter att ha läst ditt senaste inlägg, jag skrattade hysteriskt eftersom jag tycker sarkasm kan vara vansinnigt underhållande! jag förstod i alla fall vart enda ord du skrev! så även om du är en tänkare å jag en som känner så kan man förstå varandra hyfsat...

Ovanliga vantar sa...

Anna: Ja e ju tränad till att förstå känslor vikket gör att ja kan tänka ännu mer på hur å varför folk känner som dem gör. Ja tänker att ja en dag ska känna riktia känslor. Man brukar ju dela upp människor i 9 grupper dvs Emtionell-Mental, Mental-Emotionell, Fysisk-Emotionell, Emotionell-Fysisk, Mental-Fysisk, Fysisk-Mental e dem vanliaste 6 sen finns nästan igen som e Mental-Mental elr Fysisk-Fysisk däremot finns Emotionell-Emotionell vikka e välditt få men som ja räknas som dvs kameolonterna som kan låssaskänna in varenda situation å få den att verka äkta utan att ens behöva tänka tanken. Du e en klassisk Emotionell-Mental dvs känner först å tänker sen ev Emtionell-fysisk men ja tror bättre på min 1a gissning. Ja ska inte röra till de nu när vi förstod varandra hyfsat

Ovanliga vantar sa...

Anna å alla andra som orkar lyssna: Tanken e asså att man ska arbeta på den tredejedelen som man oftast saknar elr använder alldeles för lite dvs om man e Mental-emotionell elr emotionell-Mental så saknar båda dem grupperna den Fysiska delen dvs doer-delen, tänker å känner som fan men gör inget åt de. De som e bra me att lära känna hur å vem både man själv å andra e att man fattar lättare varför andra tänker som dem gör/gör som dem gör å behöver inte bli så irriterad. Ja bara tänker massa å låssaskänner massa men gör inte så mycke åt de (De va min utgångspunkt asså). Bloggen har blitt min fysiska del. yada yada yada. Jerry Seinfelds pappa frågade Jerry hur länge han tänkte leta efter den rätta å Jerry sa " Ja tänker slå rekord". Kanske kommer ja slå de rekordet?

Lovelyn sa...

Du är ju både en romantiker och konservativ! Romantiker för att du tror att kärlek överlever av sig sjäv, som en oberoende kraft. och konservativ för att du tror att kärleken ska hålla i 50 år.

Ovanliga vantar sa...

Lovelyn: Ja vill tro att kärleken e en oberonde kraft, de måste va de anrs skulle man ju bli ihop men sin bästa vän om man va beredd att arbeta för att de ska hålla, tycker ifs att vänskapsrelationer av värde åsså innehåller en oberonde kraft. Tänkte nyss nått om friends-in-law, ni vet dem där bekantskaperna som man får by association men som man välditt sällan vill elr kan flytta över ti riktia-vännerhögen, varför e de så? konservativ ja e de ja nog åsså, lite allt elr inget liksom.

Sandra Gee sa...

hej!

Jasså.. hihihi nej verkligen inte matchkläder!
inte mina träningskläder heller :P

Det är en bild från när vi hade en "RETRO Innebandyträning".. Vi skulle klä oss i gamla träningskläder haha.. Så som man klädde sig på kanske 70-80 talet..jag vet inte riktigt hehe.

hur hittade du in till min sida då?:)

//Sandra Gee

Sandra Gee sa...

Haha såhär ser våra träningskläder ut:
http://sandragee.blogspot.com/2009/01/leverpastej.html

och såhär ser våra matchkläder ut:
http://sandragee.blogspot.com/2009/01/match-idag.html

Mvh
Sandra

Ovanliga vantar sa...

Sandra Gee: Coola kläder hur som helst. Nä asså ja har följt en massa bloggar senaste året men 3 av dem ja följde har nyligen blitt kära å slutat blogga å sen hamnade ja i värsta bloggbråket så där fick ja sluta läsa 3 andra så nu e ja mest ute å kollar om där finns nån som skriver nått kul elr smart elr annorlunda. Nån sa till mej att go opposite å innebandy e verklien motsatsen fast en gång hade ja faktisst när ja sökte en landslagstjej att 1 juniorlandskamp i innebandy skulle va enough asså, fastnade för din outfit. Lyssnade på Hurricane,du som sjunger elr?

Ovanliga vantar sa...

Sandra Gee: Fan tycker du ska övertala dina lagkamrater att ni ska spela matcher i 70-talskläderna fast ni hade ifs rätt snygga kläder i övritt åsså,nästan snyggare me dem svarta träningsställen än dem röda matchställen.

BessBliss's blog sa...

SV:
Kul! Det är i sthlm alla grejjerna hålls.

Anonym sa...

Mi bebé es un perro!jejej!Un chiguagua concretamente ;)!Gracias por pasar!MUAA

Sanna Tider sa...

Jag hoppas inte du menar mig där.. att jag är en av 3 som blitt kär och slutat blogga ;-) Bara för att jag har blogguppehåll två dagar efter att jag avslöjat att jag inte är singel mer.... hahaha... Kanske kommer bloggen ändra form, kanske inte... vi får se :-) Jag kommer terrorisera dig med kommentarer oavsett... hehe... mig blir du inte av med!!!

Ovanliga vantar sa...

Bessbliss: Säg datum å sånt bara.

27: Gracias por dios que el baile de perrito ya se fue, hororoso me parece.

Sanna: Ja ger dig, Lovelyn å villebrådet till September-Oktober då ni antingen lämnar singelheten för gott elr e singlar åter igen.

Ovanliga vantar sa...

Alla: Gå in på boktips.se, ny site som startades rätt nyss för att hitta lite bra just de boktips. Ja la in 500 böcker å bland kändisarna så hade ja 1% likhhet me Linda skugge å Paolo Roberto, kändes rätt skönt. Nu ska ja läsa " Babian" av Naja Marie Aide och " Släktfeber" av Sara Paborn.

M. sa...

s: jo, det blev lite lite protein men jag åt lax till :) hade bara inte med det på bild då en del stör sig på det :p

ananas ska vara serotoninhaltig vad jag har läst i alla fall.
Du får ha en underbar dag :)
kram

Ovanliga vantar sa...

Molly: Måste kanske börja äta lite ananas då. Måste börja mer lax igen.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?