onsdag 29 april 2009

East end girl

- Blev hearthuntad av De Danske rigshospitalet ida å när ja tvivlade sa hon lön å andra förmåner å då kände ja mej nästan som Ernst-Hugo när han skriker ut "Danskjävlar " men sa ti slut " Ikke min smukke ". Ja trivs ju på mitt nuvarande jobb.

- Svininfluensan får för mycke air-time asså, de dör nån i malaria var 30:e sekund. Hur ofta nämns de?

- Emily on B-street som ja träffade via gemensamma vänner för nån vecka sen hade nämnt mej i mycke vackra ordalag häromdan. Speciellt min fantastiska personlihet å mina sanslöst vackra blå ögon. Ögonen e ju medfödda å svårt att ta komplimanger för men tack ändå. Ja gillade ju henne åsså.

- Ja la ju ut typ 500 böcker som ja läst på boktipset förra veckan å satt betyg på dem mm. Rätt kul site där ja just såg att där va 3 personer som addat mej å blivit followers, bla den världsberömda datingcoachen Marie Hagberg. Vet inte om hon följer min blogg å twittrande åsså men gör du de Marie kan du väl slänga ur dej en gratis kommentar en da. Såg nått programm me dej för nått år sen å tror att dina klienter e mestadels 30-åria kvinnor i karriären som du tar typ 20000 spänn för att fixa ihop me nån. Hutlöst effektivt tycker ja.

- Nylånat idag e:
* Bruno K Öijer " Svart som silver "
* Haruki Murakami " Sputnikälskling "
* Merete Mazzarella " Ingen saknad , ingen sorg"
* Helena Henschen " Hon älskade "

- Nån fyllde ju i mitt namn nånstans för typ 5-6 år sen å sen dess får ja regelbunden post av Ronald Mcdonald, galet bra caper, casus belli snart säger jag.

- Igår träffade ja en verklitt perfekt partner. East end girl ( Fd W-M ). Hennes långa förhållande e över men de återstår minor issues innan hennes singelhet e for real. Utseendemässigt e hon idealbilden som jag har , dvs den där Olivia Hussey-looken. Mitt tvivel e att ja inte tror de e bra att va den där som kommer näst på tur efter ett långt förhållande.

- Kanske min egen 12 veckors avvänjningskurs sammanfaller när hon e redo för nytt, den 2 juli e ja redo för att bli kär ju. Om hon blivit singel för att hon vill ha barn men inte hennes kille å utifall hon frågar mej om ja vill ha barn ska ja försöka undvika den där klassikern som killar kör me när dem bara vill ha sex men hatar barn " Såklart ja vill ha barn, bara ja träffar rätt tjej asså".

9 kommentarer:

DD sa...

Asså, den där sista kommentaren gör ju att du direkt kommer att hamna i en situation där kärleken tar slut efter 3-4 år. Men kul att du hittat en 10:a. Eller så får du be den där dejting coachen hitta din 10:a bland sina klienter. Perfekt!

Ovanliga vantar sa...

DD: Tror faktisst att om hon vill ha barn att ja går me på de, fast ingen hund tack. Vikken grym dag ja haft ida. Gym- bibblan-beachvolley på Gamla Ip i solen- öl på Grappa/Man U-Arsenal- löste korsord me toksnygga Rydbergs-Sandra på Centiliter å Gram, vidare ner på Cuba cafe där ja träffade Specielle som hade flytt från kuvösen å blev inte insläppt nånstans, från IP å framåt i sällskap av Joselito. Nu inspelat Seinfeld å cashewnötter.

DD sa...

Ser man på!!!!
Din dag lät vwerkligen grym. Jag hade gärna kollat Man U -Arsenal matchen och druckit öl....varför ringde jag inte dig???

Ovanliga vantar sa...

DD: å då hade du träffat Elle åsså

DD sa...

jaaaaa...är det bra eller dåligt?

Ovanliga vantar sa...

DD: bra såklart, hon har klottrat på din sida åsså hade du velat dansa salsa me joselito. Grym da ida igen. Gym-beachvolley på Gamla IP- valborgsmässohäng på Tallriken där ja stötte på en del gamla vänner, kul ju.

Korven sa...

Jag har också avvänt mig fårn onödigt sex. Nu har jag bara NÖDVÄNDIGT sex. Dvs sånt man verkligen njuter av med rätt person... Vafan man kan ju inte sluta helt! :O

tack tack tack :)

Anonym sa...

Bra, då kan vi ju vara ensamvargar tillsammans. Även om det inte funkar i praktiken :)

/ Korven

DD sa...

Ay Caramba vad det lät skoj. Salsa med Joselito på Cuba Café. Ring mig!!!

Avstår från tallriken och festen där. I'm too short for that shit. Dessutom sparar jag mig för Ferrari, Korv och A imorgon. Mums...

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?