torsdag 16 april 2009

Skyll på solen

- De byggs en starkare emotionell relation me Hon från Hörby för var da som går. Ida tog vi ett nytt steg. Flickvänsmaterial.

- Tokbondade me Lady Lister ida när vi löste ett tekniskt dilemma tisammans, sexuell attraktion. Flickvänsmaterial.

- Trappstädartjejen sken upp å vi kände enorm samhörihet när ja sa " Denna trappan måste va skitiast å äckliast i hela stan? ". Visst hon saknade en tand här å där men anrs va hon i bra form, pedant e ju åsså ett plus. Flickvänsmaterial. Nä hallå vänta nu här, detta e ju bara min sexstrike som snackar ( 1 vecka nu ).

- Funderar på om Waynes-Marys intresse bör kollas upp, hon e awfully pretty asså.

- Mina Irakiska vänner å simprojektet har nu börjat visa resultat. Dem kan simma 50m me platta, dock fortfarande inte en meter utan plattan å deras drunkningsrädsla e långtifrån borta men åtminstone bastun känns som en överlevnadszon för dem. Nästa steg blir att våga va ensam i bubbelpoolen.

9 kommentarer:

Elle sa...

Du är ju på G!

Ovanliga vantar sa...

Elle: Tack , tror de e solen, känt mej kär i en vecka nu. Läst för många dålia böcker å haft för mycke onödi sex på sistone men nu jävlar va livet e fantastsikt.

Sanna Tider sa...

Men... du har ju inte alternativet; "Inget av alternativen"... hahaha.... Jag kan inte få barn vid 50 alltså måste jag dö vid 60 då? Om jag ska hinna få en familj i detta livet menar jag... tsss... dumt test!

Elle sa...

Sanna Tider... vill du ha familj så häng inte upp det på nån man! Det är nya tider nu.
Skaffa familj när du vill på dina villkor. (Åk till Köpenhamn, insemination). På så vis riskerar du inte heller att bli av med halva (eller mer) vårdnaden i framtiden. Smart va?

Ambi: Lovely -njut av att vara kär! Det är ju så härligt.

Ovanliga vantar sa...

Sanna: Ni brukar ju säga att den perfekta partnern inte finns, man har inte heller alla alternativ i livet. Barn! Gör som Elle säger elr adoptera elr fadderbarn alt en katt. 
Elle: Har en period nu där alla i min närhet får kärlek, kär i alla å allt, surfa på känslan ti min 200års-da e min plan.

Elle sa...

Bra plan tycker jag. Kärlek har en tendens att smitta av sig.

Sanna Tider sa...

Nä jag avstår från att rösta helt enkelt... så enkelt gör jag det. Får jag det som jag vill själv ;-) Dina alternativ funkar inte för mig, så jag struntar i dom... hehe...

Ovanliga vantar sa...

Sanna: Du får en annan enkät. 1 ta hand om barn som behöver hjälp. 2 föda snart men bli ensamstående i 6e månaden. 3 träffa en man me 3 skrikia kidz. 4 . Inget av alternativen för ja tror på kärleken å familjelyckan å Alf Svensson

DD sa...

Solen och vårkänslorna e livsfarliga! Fly Ambi FLY!!!!

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?