söndag 23 november 2008

People in planes and cameltoes

-Pretentioner VS pretantiös. Schyffert mot Björn Ranelid.

- Hemlös, papperslös elr identitetslös. Vem har flest tänder att få ont i? Vem har störst chans att få tandläkarvård? Vem har störst behov av att le?

- Läser just nu Theodor Kallifatides " Vänner och älskare ".

- Hästskomakaren å hans polare skulle på en fest nära mej på Möllan igårkväll å ville ha me mej. Hästskomakaren å hans polare drog snabbt från festen eftersom tjejerna där va från en annan värld dsv inte Kanye Wests´. Ja hamnade me Krösamaja vars kille inte gillade att hon gav mej massa attention så han drog å i den ilskan var deras 3åria förhållande slut.

- Nu stirrade typ 20 par svarta glasögon på mej som va orsaken till all ondska i hela världen. Belle å Sebastian va i luften å innan alla randia tröjor skulle behöva riskera sina biblioteksstudier i utbyte mot 8 år på Hall så hoppade ja ner i mina zoo`s å halkade förbi statyn åsså va ja i min egen säng.

- Skillnaden mellan sanningen å lögnen e att sanningen har ett slut, ge mej lögnen por favor.

- Sjukt bra träningsvecka å eftersom ja har slutat träffa flirtar som ja inte kan stå för så ska ja snart iväg å träna veckans 8:e pass. Kört 5 gymmpass å ska snart ner för 3:e beachvolleybollpasset. Ja å K-man ska förhoppningsvis spöa NKOTB.

- Var å fick massage på Hälsoteket i Onsdas å även om ja aldri får så hård massage som ja behöver å vill ha så va de ändå rätt ok så ja bokade upp mej på 2 tider till, its almost for free ju.

- Nöjda människor tänker aldri på orättvisor. Största orättvisan e att deras nöjdhet skulle försvinna.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hörredu du. bara för att man inte har setts på ett tag betyder inte det att man inte kommer ses igen. tro inte att du är fri än asså, på tisdag är jag inte snygg blondin längre så efteråt vill jag höra en ärlig dom.

emz sa...

du.. sist jag skrev en kommentar hade du skrivit om en bok -lyckan, kärleken och meningen med livet, av elizabeth gilbert, kommer du ihåg? Ja dagen efter det så dyker det upp en bok affär mitt framför näsan på mig, och där i fönstret en bok av elizabeth gilbert, men den heter -Eat, pray and love. Ja kom inte ihåg va den su snackad eom hette så jag såg det som ett tecken å köpte denna. Jag läser den nu, den e sådär.. I början ville jag kasta ut den genom fönstret men nu skrattar jag tom av den.. E det samma bok eller?

Anonym sa...

Jag försökte kolla på programmet men mitt mobila bredband pallade inte. Likadant med youtube-klipp. Ska kolla lite på jobbet idag om det blir tid.

Ovanliga vantar sa...

Tixialishuuuuuuuuuuzzzzzzz: Ärlihet e ju mitt signum i både med å motgång in i döden.

emz:Ja de e samma.Ja skrattade åsså åt den. Du ska se att filmen kommer me Julia Roberts i huvudrollen.

Misslina:Ranelid e ju de roliaste på tv senaste veckorna, kanske inte e hans tanke men...

Anonym sa...

VAAAAAAAAAAAAAAAA
tvingar inte folk en att jobba heltid? Det trodde ju jag 8-)

Anonym sa...

Nämen, har du tagit bort inlägget med Massive Attack texterna? Vadan detta?

Ovanliga vantar sa...

Misslina: Bara rensade inatt för att visa att de visst finns impulsivitet å spontanitet i mej. Kommer nog bara ha Massive attack-referenser i alla inlägg i framtiden de todos modos.

emz sa...

Mmmm. Nu gillar jag den. Anledningen till att jag ville kasta ut den va för Italienbiten
och det innandet, ja e inte så intresserad av mat o kultur. Indien var klart min favourit. Känns som att j blir mer o mer religiös för varje bok jag läser. Å nu e hon i Bali njanja.
är allt bra med dig, ja skymtar en förändring

Marie sa...

Vad roligt att du läser min blogg! Tycker att det är kul att du har namn på alla du skriver om, du verkar träffa mycket folk!

Anonym sa...

Suerte!

Anonym sa...

Hahaha, så du antar att jag skulle vilja bli sambo med dig? Vart bor du?

Ovanliga vantar sa...

emz: Vi läser lite liknande böcker å ja får samma funderingar på religionen som du å ja tar mej till religiösa sammmankomster å människor men på nått sätt så känner ja att ja ändå e för smart för att tro på nått.

Emily: Ja bor ju på Möllan men om vi ska bli sambos tycker ja vi flyttar ti Västra hamnen, nära ti beachvolleyn på sommaren åsså havet hela tiden åsså lite lugnare å renare luft.

Ovanliga vantar sa...

Tilda: Por supuesto, Sobresaliente

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?