torsdag 20 november 2008

Sisters of mercy

- From this time, unchained. We're all looking at a different picture. Thru this new frame of mind. A thousand flowers could bloom. Move over and give us some room.

- Precis som me mat som man tinat från frysen så gäller samma me kärlekar. De gäller att äta när dem e upptinade, de går ju inte att frysa in dem igen å tro att dem e hälsosamma vid nästa upptining. Asså så därför lägger ja nu ner alla flirtar som var men inte blev med anledning av att dem e hälsovådlia.

- Närmsta tidens fokus blir istället på att hitta ny bostad. Samma önskemål som tjej typ dvs liten, mörk, sval, hel å ren. Give me a reason to love you.

8 kommentarer:

Elle sa...

Letar också bostad. Vill ha en ståtlig, varm och attraktiv variant...

Anonym sa...

I would but you´ve got the blinkers to cover your eyes.

Ovanliga vantar sa...

Elle: Sjukt att de e på de viset elr hur?

Anonym: Im gonna try to wipe the sand outta my eyes.

Anonym sa...

Det här va kul! Jag vill ha en cool, rolig, fyndig, intressant, spännande, mysig och trygg lya, hihi!

Ovanliga vantar sa...

misslina: Åsså vill man ju hitta nån som man inte känner att man behöver lämna i brådrasket( Alltför sällan användt ord). Ghotisk stil funkar men helst inte mer än 25 år gammal, mental omöblering e ja bra på men man vill ju inte heller skaffa värsta renoveringsobjektet. Kanske skulle de ja har på bytes istället "Finnes: Hyfsat, beboelitt med pendlande charm, inslag av alla epoker "

Anonym sa...

Jag är mest bara trött på andra hand men kanske inte redo för att satsa hela min förmögenhet på ett objekt. i alla fall inte innan jag noggrant undersökt fastigheten och kollat så att hissen går ända upp, det inte finns mögel i golvet, att det är bra tryck i vattenkranar och inga pälsänglar i garderoben.

Anonym sa...

Jaa, gotisk stil! Mörka gossar m blek hy gillas. Du glömde: uthyres endast några dagar i veckan enligt ök, till person utan barn. haha

Tixie sa...

jag vill ha ett skabbigt ställe med skyhög hyra, gärna kackerlackor och gröna väggar av mögel (eventuellt mossa) så jag kan klaga på min tillvaro vilket är det enda jag är bra på. om allt är felfritt känner jag ju mig dålig :(

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?