tisdag 23 september 2008

Fröken Figur

- En sjukt varm da nere på Vanna beach i somras satt hon nårra fot iväg å flirtade, bytte nummer o tokflirtade på sms dem närmsta dagarna. Hon bodde utomlands å va bara i Sverige över sommarn, där hon bodde fanns en pojkvän. Vi tränade på gymmet tisammans, hon hade precis vunnit en fitnesstävling å va i sjukt bra form å visst ja va attraherad av henne.

- En da hänger hon me hem ti mej efter gymmet å käkar men inget händer. Vi fortsätter att flirta på sms å ses tisammans me mina å hennes vänner under fotbolls-EM i Folkets park. När vi ses händer dock inget. Svårspelade e inget ja pallar. Så efter en match gick ja å en av hennes tjejkompisar (stranden-Anna) åt samma håll åsså bytte vi nummer, hon va ny i stan å ville ha lite fler vänner, inget konstitt me de ju.

- Fikade me Stranden-Anna nästa da å sen åkte vi hem ti mej å hade sex å sen har vi setts en gång i veckan typ sen dess enbart för sex, finns inga andra typer av känslor men de e bra sex å inget fuzz liksom.

- Nu visar de sig att Fröken Figur ska stanna i Sverige å hon har börjat messa mej senaste Månaden för att ses men eftersom ja trots att ja tycker att hon har fantastisk kropp åsså tycker att hon e fantastiskt tråki så undviker ja att ses. Ikväll skrev hon nästan lite väl desperata sms om att hon vill börja data mej å detta trots att mina svar e sanslöst neutrala å utan minsta gnutta av amor utan snarare som en socialsekreterares.

- Shit ja har kanske blitt ordentli/vuxen men känner inte att de e värt att jeopardize min relation me Stranden-Anna för en engångsgrej me Fröken Figur. Hade dem inte vatt kompisar så hade ju situationen vatt annorlunda men ja försöker va mån å visa respekt för mina älskarinnor, helt plötslitt så e de tomt å de e då ja kan få för mig att ja vill va ihop me nån på riktitt ju.

- Nu ska ja börja läsa boken me den otrolia titlen " Lyckan, Kärleken å meningen me livet " av Elisabeth Gilbert.

- Tix du e saknad. Nu ska ja Altavista känslor så ja e redo om 5 år när du e redo.

10 kommentarer:

Elle sa...

Du får väl dra till med en manage a trois...

Ovanliga vantar sa...

Elle: De har slagitt mej å de skulle ju tom va ok att jag har sex me dem var för sig fast planen e att vänta tills ja träffar nån som e intressant på riktitt å då kan ja ha sex me fröken figur innan ja går in i de riktia, elr så väntar ja ti Stranden-Anna träffat en pojkvän, grejen me kk-relationer e ju att dem bara bruka funka max ett år typ.

Ordanom sa...

jag är ganska hårdbarkad. jag orkar inte bry mig om sådant som har för avsikt att provocera. men varför läser folk om dom blir så upprörda?
jag har också bott i malmö. några år sen i 6 mån. men sen tröttnade jag på att gå samma gata upp o ner varje dag och flyttade hem igen.

emz sa...

hallå de va längesen, tror du den boken finns här?

Ovanliga vantar sa...

Ordanom: va e hem? Götet? Folk älskar visst att bli upprörda.
Emz: ja den boken e sprillans ny å ja tror att de e en Amerikansk författare.Den borde finnas hos dej

Ordanom sa...

hem är den kungliga hufvudstaden;-P
en annan sak jag tänkte på: varför skulle jag bry mig vad du skriver om könsdetaljer. det är väl inte min givna uppgift som kvinna att försvara dina sexpartners. vad har jag med dom att göra? jag skiter väl i dom. har man dåligt omdöme så har man och det är inget jag kan hjälpa dom med tyvärr. och det är inte menat som en diss mot dig utan bara ett allmänt konstaterande.

Ovanliga vantar sa...

Emz:Ja tror att de ska bli film på boken "Eat, pray and love" me trolitviss Julia Roberts i huvudrollen.
Ordanom: Ja e alldeles för likgilti ti att ta åt mej dissar om de nu hade vatt en diss å ja e liadan, ja försvarar inte män i allmänhet, hatar när folk ska generalisera, var å en får stå upp för sig själv å sitt beteende. Ja dem har dålitt omdömme

Anonym sa...

Jag kommer förbi öresundart på lördag och lämnar boken. Strax efter 19 tänkte jag. Jag har ingen aning om vad jag kommer att ha på mig, men jag är kort och blond. Haha, låter som värsta blinddejten de här!

VågaVaraVillebråd sa...

Ta reda på hur mycket Stranden-Anna och Fröken Figur faktiskt pratar med varandra/gillar varandra innan du fattar något beslut. FF kanske bara e ute efter att sabba för tjejkompisen som snuvade henne på konfekten.
Annars är grundregeln att inte ha sex med folk som man tycker är grymt tråkiga, även om de har snygg kropp. Grymt tråkig brukar nämligen betyda även det samma i sängen.

Ovanliga vantar sa...

Lovelyn: De blir ju kanon,då ses vi där strax efter 19. Tittade lite på öresundsarts hemsida å tror faktisst att de blir en hyfsad utställning.

Vågavara: Ja de känns som hon e ute för att sabba faktisst fast tråki människa tråki sex e ja lite mera osäker på, de finns ju dem som dansar gudomlitt men som e helt lialösa. Men ja har ju inget behov av ha sex me tråki människa just nu, då kramas ja hellre me en roli som ja gillar.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?