tisdag 1 juni 2010

Always all ways



- Ägaren till vårt hus drar sig ur dealen så det blir inga bostadsrätter och idag var jag och snurrade runt i hoods där jag inatt blev erbjuden en lägenhet men fick inte någon feeling för stället. Funderar på att hyra ett rum hos någon gammal tant elr hängmatteplats någonstans elr kanske någon som vill dela en kolonilott ute på Strandhem ? Bortanför alla vuvuzuelor och dylikt.

- Har du verkligen så mycket väsen i, under, utanför och över din lägenhet så att känner att du måste flytta är ju frågan jag får ibland. Under sommarens fotbolls-VM så kommer alla bli helt galna av alla dessa jävla vuvuzuelor förutom jag eftersom det ljudet har mina grannar vant mig vid. Konsthallens utställning just nu av Pascale Marthine Tayou från Kamerun får betyget en överkorsad Roger Milla.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?