torsdag 3 juni 2010

Preskription av ingen prevention

- Fick ett mail från en tjej idag ( H - Jonna ). Hon klagade över magsmärtor, ultrasoundet gav inga bra svar men hon är inte gravid pga att hon gjorde 3 aborter med en kille när hon var väldigt ung. Vid första aborten när hon var 13 satt han ju faktiskt med blommor och väntade på sjukhuset som den ansvarstagande 15 - åring han var. Andra gången minns hon inte men tredje gången sa han nog att hon kunde göra hur hon ville. Han hade ju ett stabilt jobb som styckare.

- Enligt henne hade de ett on / off-förhållande när hon var 13 - 21. I hans huvud var de aldrig tillsammans på riktigt. Hon beskrev honom i 4 faser 1. Han ser lite gangsteraktig ut. 2. Visar sig snabbt att han är en skön kille trots detta. 3. Bevisar att han är ett jävla svin bla genom att ha sex med alla mina tjejkompisar inklusive min syrra. 4. Trots allt elände får han mig att skratta. Jag hade varit i Syd och Centralamerika i 1 år när hon tog ett au pairjobb i San Diego.

- Jag var då i Mexico så jag tänkte att jag letar upp henne. Hittar henne och hon säger upp sig och vi ska flyga hem till Sverige för att ta upp vår relation. Hon hittar en billig flygbiljett San Diego - Köpenhamn men jag hittar bara en Los Angeles - London för jag ska ju mellanlanda i London. Jag flyger till London där jag hänger i 4 dagar med en Engelska som jag träffat i Peru och sen köper jag en biljett till Buenos Aires. Ja jag var ett jävla svin, kom hem 2 år senare.

- Ja han också med att ha sex med hennes lilla - syrra vars pojkvän kastade ut sig själv från ett fönster och dog när han fick reda på det.
H- Jonna är nu redo att skaffa barn med sin Engelsman som hon varit tillsammans med länge men det går inte så bra och tanken är väl att jag ska kännna skuld. Ingen guilt alls faktiskt när det gäller henne och inte heller någon av alla de andra 14 aborterna som jag har betalt mig ur. Pengarna elr livet ? Alla valde de cashen. Använd kondom.

6 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Nattens foto är från Galapagos. Hade inte en aning om att ett bett från ett sjölejon betydde att det var kört forever asså. På den tiden var jag odödligast. Nuförtiden är jag mest rädd för mina egna skuggor och andetag elr rättare sagt de uteblivna andetagen och de uteblivna skuggorna.

Ovanliga vantar sa...

Bytte bild till döden i Cusco. Har en som går brevid inatt, nån som jag ska förklara läget för. Som jag hatar att ha de, speciellt på
1:a natten. Som jag längtar hem till min säng nu. Manly beach elr Joao Pessoa e ställen som jag tokläser om de kan vara bra att åka till i höst. Espinho elr Algarve e ju reservplanen elr nånannastans i Portugal om jag råkar bli förälskad i en Portugisiska dvs.

Nayla sa...

Det är oroväckande vad många tror att abort skulle kunna funka som ett "preventiv medel" *ryser*

Ovanliga vantar sa...

Nayla: Ja de e oroväckande. Gillade ditt visningsinlägg Jag har ju rött vardagsrum men känner att jag vill att stället ska se ut som nån mjölkbar ur clockwork orange typ. Om du inte kan välja mellan Mannen-man-behöver-tända-doftjlus-efter elr hon-som-vill-veta-dina-flyktdagar så kanske jag kan hänga upp en hängmatta där. Nära havet vill ja bo.

Vaken 1 dygn å ändå tycker kroppen att 4hrs dvala på de e enough, de e oroväckande.

Nayla sa...

It's a deal

Ovanliga vantar sa...

Oj vad nära jag klickade i en resa till Australien i November nyss, har tom fyllt i semesteransökan men känns inte hundra, ungefär som när jag satt i bussen vid svävarterminalen på väg till Polen, helt jävla inrökt å bara Polska, jag va minst 30min tidig, 5min innan vi skulle köra så bestämde ja mej för att hoppa av både bussen å min dåvarande 3åetthalv-åria relation. Detta va våren 2006. Sen dess e de mycke som bestäms på gut feeling. Ovanligt mycke med tanke på att känslor inte direkt e som popcorn i mitt liv. Emotionell-emotionell sa Human dynamics-sekten.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?