söndag 31 januari 2010

Ingela Jansson volume 2 ?

- Telefonen ringde i eftermiddas ( 080328 ) när jag var på väg in i drömmarna ( Drömde om Lesbian dopeheads on mopeds konsert på Roskilde. De spelade mellan T´Pau och Cornelis om jag minns rätt. Imperiet undrade om det verkligen var fred vi ville ha åsså sa de åt oss att inte krossa Holländskt porslin).

I andra luren: - Hej mitt namn är Komissarie Barsk ( sure) och jag undrar över din relation med Ingela Jansson ?

Jag:- Ingela Jansson ? Jag känner ingen med de namnet asså.

Komissarie Barsk: - Hon är efterlyst och vi har spårat att hon och du var vänner på facebook mellan 25 - 27 December 07 och att det skickats 7 privata meddelanden mellan er under dessa dagarna. Du plockade sedan bort henne den 27:e December 07 från din vänlista och vi undrar varför?

Jag: - Är hon tjock ?

Komissarie Barsk: - Ja men vad har det med saken att göra ?

Jag:- Asså ibland när jag addat nån och ser att dem är tjocka så tar jag bort dem sen. Im sorry men jag vet inte vem hon är.

Komissarie Barsk: - Ok. Vi återkommer om vi har fler frågor.

* Nyss dvs 100131 00.31 kom ett sms från en okänd/raderad/fet tjej: - Vad händer ?

5 kommentarer:

Tixie sa...

Tänkte bara säga att jag tänker anmäla den här bloggen där du anger dig för att vara Den perfekta partnern, för att du har tagit och publicerat bilden som header på mig och min flickvän när vi kysser varann. Jag förstår att du gillar smala tjejer men jag tycker inte det är rätt, och det är något du borde ta upp med politiskt korrekta tjejer så som Hanna Fridén!

/ Arg läsare

Ovanliga vantar sa...

Tixie: Jag tycker att ensiffrigt BMI klär er faktisst ( Gissar på typ 9.7 ). På tal om Hanna Friden så kom jag på nu varför jag överhuvudtaget hamnade på hennes blogg in the first place asså. Jo eftersom hon hade addat mej på Boktipset.se för att min boksmak visst var så fantastisk. Hon började stalka mej redan då: Hanna Fridén följer dej på Boktipset! 2 Maj 2009 kl. 18.05. Asså det är ju så galet kul. Hennes pussy possy måste ju säga till henne så hon kan ta bort det anrs får hon ju skämmas.

Tixie sa...

På tal om brudar som är jobbiga och humorfria stod det två tonårstjejer på gustav som hade ett eget stånd där det stod "Att bära kort kjol är inte en inbjudan" eller liknande. Hoppas på att dom är kvar nästa vecka så jag kan gå dit och upplysa dom om att det inte är en inbjudan, men dom brudar jag känner med kort kjol och urringat linne beter sig minst lika slampigt som dom är klädda så, jo, i jävligt många fall är det en inbjudan. Om man sen bangar ur halvvägs får man väl stå sitt kast till viss del.

Ovanliga vantar sa...

Tishxs: Började fundera på vad " stå sitt kast heter på Engelska". Men i den tanken hittade jag ett nytt idiom som jag måste börja använda " svårfjällad fisk " dvs nån som e svår att få tag på för att kunna utfråga. Testa att säga till kjoltjejerna om du hittar dem: " Trampa inte rödbetor i mossen "

Ovanliga vantar sa...

* Såg bara första timmen på partiledardebatten. Nothin new under the sun asså. Roligast just nu angående valet e väl Tv4s text-tv-val där Sverigedemokraterna har typ 41%. Va ska Tv4 göra liksom ? Ska dem plocka bort undersökningen å få stå till svars för det elr ska dem börja faka hela skiten elr ska nån ansvarig börja ringa/smsa in på dem andra partierna elr hur ser planen ut ? Jag är Miljöpartist å tycker stt Sverigedemokraterna e skit men jag gillar deras förmåga att irritera å mobilisera. Mona Sahlin e så pinsamt jobbig när hon pratar som hon pratar till barn. Reinfeldt har lagt till sig med huvudet-på-sne-looken å säger inte mycket. Hägglund har inte koll om han skulle få lite mer tricky questions. Björklund e rasist och vill ha ett kärnkraftverk i varje socken. Maud e den i den bruna högen som e kaxiast iallfall. Ohly hade dragit ner tempot i snacket å vann på det, skönt kaxig åsså. Passion å humor tillhörde Peter Eriksson.


* Nån tyckte att jag är lik Peter Wahlbeck och att jag verkar vara en Nihilist.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?