måndag 18 januari 2010

Den lilla svarta

- Dem senaste dagarna har svarta tjejer flirtat med mej hårt.

* Idag: Cyklandes på väg till gymmet precis efter världens kanske farligaste cykelkorsning ( Efter den där i Kina ) där vid Kungsgatan vidare ner under tunneln upp mot Latinskolan där man alltid måste väja för att folk korsar cykelbanan som jävla idioter blev jag helt plötsligt stoppad av 5 svarta tjejer. Dem var vänligt framfusiga och hon med tandställningen frågade efter mitt nummer. Det roliga var att deras tanke var nog att stoppa en random kille och bara vara lite funny också fick dem mej ist som tjafsade tillbaka.

* I Fredags: Hängde och drack en kaffe hos bartendervännerna
K-man och Joselito i deras bar då en snygg svart tjej från Ghana blev väldigt närgången och skulle dra med mej hem. Ja sa " No thanks, youre good - looking but you seem a little bit whorish "

* I Lördags: En snygg Svart tjej från Sydafrika viskade dirt i mitt öra och ville dra med mej hem från fundraiserfesten på Moccasin. " Give me one reason not to love me " she said. I said " Ill give you at least six " åsså räknade jag upp: 1. You smoke. 2. You drink too much. 3. You have a kid. 4. Your favourite book is " Snabba cash ". 5. Your favourite movie is " Snabba cash ".6. Your weight is approx. 65 kg which is at least 5 too many.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh gud vad provocerad jag blir av att läsa din blogg så nu ska jag sluta med det.

Ovanliga vantar sa...

Anonym: förlåt att jag inte svarat men såg inte ditt meddelande förrän nu. Så hemskt provocerad kan du väl inte inte blivit?

Anonym sa...

Iiiiii! DE senaste dagarna!!

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?