fredag 17 oktober 2008

Argentinskan

- Argentinskan som ja träffade på detta underlia sätt: http://denperfektapartnern.blogspot.com/2008/03/insida-vs-utsida.html (Nominerat ti bästa blogg-inlägg 08 men tyvärr skrivit på blogspot som inte e erkänt av dem som har hand om blogawards som ifs bara handlade om mode) har börjat höra av sig igen men eftersom ja gjort slut me henne 2 ggr så känns de bäst att låta bli att starta om igen.

- Hon e kanske den tjejen som ja haft roliast me, vi kunne prata på telefon hela nätterna å ibland vakna man me luren i sängen å visste inte om man avlutat samtalet elr bara somnat. Utseendemässitt så va hon som Penelope Cruz lillasyrra typ. Hon bor i Stockholm å vi sågs var 3e helg nånstans i Sverige. Tokamassa sex, massa kulturella saker å massa skratt.

23 kommentarer:

Elle sa...

Du kanske kan bli stormrik om du skriver en bok med knipövningar, 20-åringarna var ju inte med på Susanne Lanefeldts tid...

Ovanliga vantar sa...

Elle: Kanske ge den den boken ti henne i julklapp. Lanefeldt kom tibaka allt e förlåtet, ja behöver dej.

Elle sa...

Maila Lanefeldt, ni kan ju skriva ihop. (Men undvik bilder på henne och hennes söndersolade ansikte pliiis) Jag kan formge boken. Tror vi har en bestseller på G!

Elle sa...

Julrim till Argentinskan:

"Något att göra tex när du måste sitta
Detta shape:ar din f*@#a!"



Namnförslag på boken?

Ovanliga vantar sa...

Mailar nu. Sen kan vi släppa en låt åsså. Bandnamnet e ju klart The tight pussys, relasefesten på Pussy Galore i köpenhamn, sjukt go brunch föresten. Längtar ti malous soffa i efter 10. Vill att dem andra gästerna på champagnelunchen e Ma Oftedal, Svennis å Alf svensson.

Ovanliga vantar sa...

Boknamnet: Fit n fab

Elle sa...

Luuv it! Jag vill ha en t-shirt med "Tight pussy" längst ner på magen och "Fit n fab" på ryggen.

Buss på Alf!

Ovanliga vantar sa...

Börja designa t-shirtsen så säljer vi på kiviks marknad nästa sommar. The Tight pussys förband blir såklrt Dykes on bikes eller Lesbian dopeheads on mopeds.

Elle sa...

Lätt, skitbra förband! Kan se T-shirten framför mig redan... Undrar om Susanne vill ha en.

Ovanliga vantar sa...

Mailat Lanan nu, varför e inte hon aktuell för lets dance elr isansen mm ? när de blir kändis- big brother hoppas ja hon blir en av deltagarna.

Elle sa...

Googlade saken. Hon har tydligen varit med i Let's dance! Din tur nästa kanske?

VågaVaraVillebråd sa...

Jag e i Sundsvall (fråga mig inte varför) och jag önskar jag vore någon annanstans. Där det glöder.

Anonym sa...

Måste gilla ämnet eftersom jag delar ambis tankar om ren ärlighet och exaktheter. Har själv varit där och där jag gjort slut för att ligget kvällen innan INTE sopade bord brödsmulorna på frukostbordet efter avslutat frukost, eller INTE hängde upp duschslangen på sin plats efter avslutad dusch.
Inget över 167 cm och 55-58 kg fungerar..(för tungt med dessa lyft ståendes i hissen)
Förresten Pussy Galore, Brunch klockrent och ett bra minne.

Malin sa...

Jag tycker inte du ska lägga över allt på henne. Det kanske är din kuk som är förliten helt enkelt.

Anonym sa...

åååh mallan du är bäst. precis samma tanke hade jag!

Ovanliga vantar sa...

Malin: Ja vistte ju att den kommentaren skulle komma från nån sårad men de handlade ju inte om att fittan va för stor, de finns ju sånna åsså , nä denna va enbart slapp.

Anonym: Ja brödsmulor e för jävlitt asså.

Vågavavillebråd: vet inte hur lång resan va men antar att du inte gör om den.

Tixie sa...

jag tycker att du, kära trusty, och denna anonyma borde starta en religion och avguda någon med perfekt fysik enligt era mallar. hint hint.

har du sett att linda rosing ska va med i nåt mansökarprogram på femman? verkar hardcore, jag ska placera mitt bakre i soffan och flina.

Ovanliga vantar sa...

Tix: Du e ju min buddhess

Malin sa...

Sårad? Inte alls. Snarare äcklad. Faktiskt.

Ovanliga vantar sa...

malin: äcklad de va ju de ja va åsså

Anonym sa...

abmi, jag fattar dig..
Det är väl inte fel att i blogg berätta ärligt?
Om man inte kan göra det här så var?
Sedan att vissa tar åt sig, de må så vara.
Men ärlighet varar längst.
Det handlar inte om att avguda ngn speciell, det handlar bara om ens krav. Och visst ingen är perfekt, men varför tillbringa minuter. timmar, livet med saker som går en på nerverna?
Nej, sopa upp brödsmulorna, häng tillbaka duschslangen och var sprudlande glada och ärliga med den där lilla glimten i ögat. (läs kåtheten).
För om vi inte kan njuta tillsammans, så behöver vi inte vara tillsammans alls.

Anonym sa...

elle och ambi: Ni måste göra en uppföljare sen. Den som handlar om vad fan man gör med slappa kukar.

Elle sa...

Bra idé Lovelyn! Då börjar det väl bli dags att se sig om efter något nytt... fast och fint...

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?