lördag 11 oktober 2008

Sendero luminoso elr Nextiopa ?

-Elfriede Jelineks " Glupsk" ska läsas. Tror den boken ligger nånstans mellan Aftonbladets Söndasbilaga å Haditherna.

- Oktober e hektiskt, både bröstcancergrejen hela månaden, kanelbullens dag å sen Europeiska dyslektikerveckan på de, suck, pust, stånk å stön.

- 2-samhetgrejen e egentligen bara en minisekt. Man e vänli så länge man tror den andre e påverkbar sen när man inser att den inte e de så slutar man slösa sin tid.

-Nästa veckas önskeflirt e en kedjerökande 17-åri Snapphanetjej som hostar, fotograferar mackor å e hooked på o´boy.

- Champagne for my real friends and real pain for my sham friends.

5 kommentarer:

Tixie sa...

är du inte bara just too fine ibland. glad smiley. jag ska dricka varm skit ikväll och kurera min sjukdom, sen ska jag iofs försöka halsa vodka eftersom jag är alkis men jag tror att sprit är lösningen på allt och sakers effekter är ändå placebo så vi kör hårt på det.

din läxa den här veckan är att ta dig till subway och käka en footlong, sjukt billigt månaden ut. ta en melt med chipotle southwest sås, och tänk på mig när du äter den.

Ovanliga vantar sa...

Tixie: Ska ta en sån efter träningen imorron. Min vegoperiod bröts igår för en megatripplewhopper, shit tror min kropp behövde den asså. Vet ju att kärlek inte finns men nu finns oboy orginal i mitt skafferi. Fick nästan tårar i ögonen när ja tänkte på dej å döden igår.

VågaVaraVillebråd sa...

Jobbigt att denna månad är så hektisk, både bröstcancergrejen hela månaden, kanelbullens dag å sen Europeiska dyslektikerveckan - men de låter samtidigt som perfekta ramar för flört och ragg. är det så?

Ovanliga vantar sa...

Vågavavillebråd: Ja folk me problem e ju sånna ja tyr mej till.

VågaVaraVillebråd sa...

Synd. Jag som e helt normal.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?