torsdag 2 oktober 2008

All things just keep getting better

- Hamnade på Ikea me ett gift bögpar igårkväll. Den ene en svart kille ( Mr All white ) från Dominikanska republiken buisinessklädd å den andra en Dansk viking ( El piloto) i pilotkläder direkt efter landning typ å ja själv saknade bara en skateboard elr en surfingbräda för att se helt off ut.

- Dem va mina personal shoppers eftersom ja behövde en ny säng me tillbehör. De hela slutade me att dem fick rulla vagnen me saker å peka ut var allt fanns, kunne inte låta dem bestämma mönster å färger eftersom ja inte riktitt e redo för leoparder i mitt hem.

- Stranden-Anna besökte sen Font Montjuic fler ggr än nånsin på den 2hrs guidade visningen. Hon tycker att ja e ett bedårande barn av min tid. Musiken va bytt från den vanlia deep housen ti Macy Gray. Free entrance.

- Fröken Figur vill träffas i helgen men ja känner inte för de.

- Argentinskan messar från huvudstaden, hon saknar mitt Skånska skratt.

- Tix e de nån vits att ja köper o´boy?

- All American dream kör 1000 frågor me mej varje gång vi ses som vi gjorde ida. Allt från var ja står i barnafrågan ti " Do you floss ? " Jag ställde bara en fråga ti henne " Hur e din relation just nu ? ". Hon rodnade så sött vid nått av mina svar samtiditt som hon förfärades över min escape från bröllop å mina 18 aborter men ja tänkte why go soft liksom, ärlihet e ju de nya vintage.

8 kommentarer:

malin sa...

den är verkligen fin. det är så det ska vara iaf. ibland är det inte så men det märker inte alltid.

Ovanliga vantar sa...

malin: Ja de e ju då man vet att man respekterar den andre, utan respekt ingen kärlek ju.

Anonym sa...

Jag vill också höra ett skånskt skratt, härligt faktiskt.

Karoline sa...

svar: haha, nej, det är precis tvärtom faktiskt :P

Anonym sa...

Hoppas att du valde en lagom hård säng. Min nuvarande andrahands säng är för mjuk, det är ett helvete både att sova och sexa i den. Leopard hoppas jag att du aldrig blir redo för.
Å, tack för länken förresten!

Ovanliga vantar sa...

Parisa: Koppla på spekaerphonen and I laugh for you

Karoline: Om vi skulle va ihopa så skulle de ju bli hångel från försnacket å hela matchen å sen under eftersancket åsså, våra vänner skulle aldri villa ha me oss på nån match ju.

Lovelyn: De blev en medelhård variant, sovit en natt å va bara uppe å rände 3 ggr på 6hrs sömn, typ hälften mot normalt, känns sjukt lyxi. Sex i mjuk säng sucks asså.

Anonym sa...

kan ju inte vara bra för kroppen att genomgå 18 aborter.

Ovanliga vantar sa...

Nackskrubb: Ah me massage å KBT å liknade så hämtar man sig hyfsat faktisst.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?