onsdag 29 oktober 2008

Trippen elr hemliheten ?

- Ska börja läsa Tom Wolfes bok " Trippen " elr som den egentligen heter " The electric kool-aid acid test ".

- Idag har ja förutom en snabbfika på Pronto me Konsthandlarn legat i badkaret å läst " The secret " av Rhonda Byrnes. De va ju mest en massa gammal kognitiv beteendeterapi mixat me USA-ig sleezy dollars-hunt. Enlitt boken så kommer ja inte hitta den perfekta partnern så länge ja sover mitt i sängen å inte lämnar luckor i garderob elr skohyllan (Min tolkning asså).

- Helgen som kommer ska tillbringas på Sveriges framsida dvs i Göteborg spelandes beachvolleyboll-turneringar. Malmö borde döpas ti Sveriges avigsida. Tanken e att inte flirta me nån beachvolleybolltjej eftersom beachvolleybollvärlden e lite minerad/kristen/incestuös/världsfrånvänd men självklart så finns där en del söta å många av dem e ju sjukt trevlia så ja kan inte lova nått.

- Inatt ska ja grubbla på varför ja hela tiden ändrar mej när det gäller objektiv slump, synkronicitet å sambandsmani. Ja tror ju att allt e möjlitt men iomed det så blir samtiditt allt oviktitt. Frihet gränsar ti fångenskap å fantasi ti psykos.

- Min ambivalens ti 2-samhet gör att ja återigen inatt tar plats mitt i sängen. ( Hade flyttat mej åt sidan för Tix inatt men hon e i Timbro å tänker i deras smedja ).

8 kommentarer:

Burgschki sa...

inte visste jag att Tix var höger? jag gillar inte vad du skriver om flickor här och deras fysiska företräden.

Anonym sa...

Om man ska lämna luckor måste man sortera, kasta och inte skaffa nytt. De två första verkar du vara bra på, det sistnämda verkar du vara ganska usel på. Alltså kommer du definitivt att flörta i La Göteborg och kan lugnt sova kvar i mitten av sängen.

Anonym sa...

jag har gjort samma sak - kollat upp ip dvs.. gör dock bara vid stort behov numera eftersom att det är olagligt.

Ovanliga vantar sa...

Hamburgskan: Dem flesta av mina läsare verkar kunna hantera en å annan fitt-beskrivning. De e de some de fina i bloggvärlden, där e plats för alla, vissa vill läsa bloggar typ " Oj ja e en anorektisk kille som nu super å äter hamburgare var da.Andra vill läsa din blogg där vartannat inlägg e en videoblogg på en Tysk punkgrupp

Lovelyn:Sortera å kasta e ja mästare på men som sagt de eju skönt att sova mitt i elr rättare sagt skönare att vakna mitt i.

-. Ja har ju en del som klagar öppet som du ser åsså men dem går ju dela me.

den 30 oktober 2008 10:49

Burgschki sa...

oj vad bitter du lät.

Ovanliga vantar sa...

Hamburgskan: Ida har Malou en debatt om bröst i samma soffor där den våta rädda anorektiska hunden satt å grät för nån vecka sen. Va ? diskuterar dem bröst, ring å klaga por favor.

Burgschki sa...

haha rättelse: det DÄR lät bittert. kom igen nu..

Donny H sa...

Fniss.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?