lördag 25 oktober 2008

Midnight rambler ( Foxtrot )

- Igårnatt vid midnatt knackade de på dörren på jobbet (Ja jobbar ju natt). Utanför stod Gullvikskan.

- I Juni en Söndamorron när ja stod å väntade på bussen hem typ 08.00 så kom där en tjej å hängde me mej i busskuren, vi snackade på å bussen va sen å sen va där ingen annan på bussen så vi forsatte snacket där å vi han bonda på den där halvtimmen vi fick tisammans. Hon frågade var ja jobbade, själv jobbade hon i Köpenhamn.

- Hon hade nu flyttat men hade vatt på besök hos en tjejkompis i närheten av mitt jobb å chansade på att ja jobbade å nu sto hon där å va lite generad å sa " Asså de här e lite pinsamt men ja tyckte du va så trevli på bussen i somras å undrar om ja kan få ditt nummer ? ".

- Klart hon fick mitt nummer, ja e ju lättfotast en el mundo asså. Tut tut åsså kom hennes mamma å hämtade upp henne me bil.

- Tänkte först beskriva henne men eftersom meningar av sorten " Her vagina is pretty much like ground zero " får påföljden att hatmailboxen overflood så säger vi som så att ni kommer förmodligen aldri höra henne skrika " Tyra-mail " .

8 kommentarer:

Anonym sa...

bra med såna brudar ändå. gillar inte att vara tjej numero dos eller sämre placering.

Ovanliga vantar sa...

Tixi älskling: Du e å förblir 1:a, Lucia, grandmistress flash mm. Ja har den stora turen att jobba nattskiftet när klockan ska skruvas bakåt, en xtra timme av liv ju.

Anonym sa...

grandmistress flash passar ju mig som är trendigt ghetto enligt hästbettsbruden. betyder det att du får extra betalt också eller har du blivit samhällstjänare? jag gillar dig kanske mindre då, man ska ju vara rebell som thåström. staten och kapitalet! fast den låten är jäävligt uttjatad.

Ovanliga vantar sa...

Hoppas verklien ja får mera betalt för den timmen. Thåström va som bäst när Imperiet spelade på Roskilde. Han sjöng som bäst " E de verklien fred vi vill ha ?" eller " Man ska inte krossa Holländskt porslin" Undrar än ida varför man inte ska göra de asså?

Anonym sa...

verkligen funderat på det där... Tv:n verkar ha uppfattat att det hände och var smarta nog att köra olika program.. frågan är om min chef är det...

Ovanliga vantar sa...

anna: Ja ska träffa min nya chef för 1a gången imorron å min första fråga blir asså" hur blir de me den där timmen häromnatten".

Marie sa...

Jag har utmanat dig på min blogg

VågaVaraVillebråd sa...

ambivalens: utmana mig, utmana mig, utmana mig!

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?