fredag 7 maj 2010

Beskyddarkurs för änglar

- Undrar hur de tänkte när dem tillsatte min beskyddarängel ? De är ett omöjligt uppdrag så vi kan lika bra sätta en färglös gammal religionslärare på uppdraget elr var det värsta prestigejobbet och att därför slogs gamla påvar om att rädda mig och kanske då också återupprätta en del av sina förlorade if ever had heder ?

- Arto Paasilinnas " Uppdrag: Skyddsängel " ska påbörjas nu på en stormig Vanna beach. I Kerimäki kyrka anordnas varje år en beskyddarkurs för änglar. Ska fråga Änglamassören nästa gång jag träffar honom om vad han tror om det hele. Masserar han änglar elr är han en ängel som masserar ? Oavsett så känner jag att jag blir hellre fångad av en stormvind.

2 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Fan va bra å snygg Melissa Horn e. Undrar var å när de e möjlitt att se å höra henne utan att bli pådyvlad Winnerbäck? Tomt på Vanna å bara en medium rare girlie-4 på Gamla IP å minus. Hibiskus-te å sen ner å hänga lite på Ölcafeet.

Ovanliga vantar sa...

Hängde först med delar av The Bosnian crew å sen dök Tix å Jazz upp så jag bytte till deras bord, säkert ohyfsat men de e den friheten jag skapat mej genom att alltid va i utkanten av alla gäng å inte va behövd, att vilja va behövd e nått för barn å hundägare. Kollar K-special på VHSn nu om Roy Anderssons 'Du levande', som e en av top-25 filmerna jag sett. Den filmen får mej att vilja fortsätta att andas å me tur e där energi att tycka om någon under stunder.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?