söndag 23 maj 2010

2014

- Tror jag tog ett beslut igårkväll, hade ifs druckit 2 öl men vafan. Har ju spelat beachvolleyboll i 4 år till hösten och vi fick stryk i 3 raka matcher i gårdagens Challenger med ett spel som kanske inte var sjukt bra men vi slapp skämmas iallafall.Beslutet är att fortsätta i minst 4 år till om Zoegas vill förlänga sponsringen ( Har sagt till min agente Elle att ta tag i det issuet ). Fortsätter på nuvarande nivå dvs försöka skojspela minst en gång i veckan året runt och spela 5-6 turneringar om året och åka på lite läger då och då för att sen peaka år 2014.

- Det året tänker jag ta semester så att jag kan spela tillräckligt med turneringar så att jag ger mig själv chansen att få tillräckligt med rankingpoäng för att kunna vara med i 3-4 klasser på SM. Ger mej fan på att jorden går under 2012 bara för att jag nu satt upp ett mål i mitt liv. Ska även vara fluent på Portugisiska 2014 så därför ska jag börja plåga mig ikväll med Antonio Lobo Antunes " Obras completas "
( Segundo livro de cronicas ). Undrar om jag hittat den perfekta partnern by then åsså ? Kan väl inte påstå att jag efter typ snart 28 Månaders bloggande kommit närmre.

- De tjejerna jag skulle kunna tänka mej att umgås med lite mer än en stund har ju alla sina liv väldigt långt bort, typ Umeå, Stockholm, Göteborg, Hässleholm, Afrika, Sydamerika, Tjeckien, Portugal, Spanien, Cuba elr Värnhem. Trots att jag inte pallar elr vill vara sambo så passar ju inte mitt liv till att ha ett distansförhållande heller om inte tjejen tycker att mina datumar får bestämma när vi ses. Jag har ju råkat springa på en fantastiskt vacker Arabica både i Torsdags och igår. Nästa gång frågar jag chansen på henne och konverterar 2014. Hamdullah.

8 kommentarer:

Tick-ze sa...

Ofrivilligt långt borta men dock.

Ovanliga vantar sa...

Tikksi: 3 år bort.

Flawless Aidstest sa...

Äh, det där, jaha. Det är för att alla kaffekickar ska hinna lägga sig och det är true emotions. Eller för att du ska slippa bli kallad MJ.

Ovanliga vantar sa...

Fröken flawless: Ah man vill ju ändå inte slita på sina favoritjeans, skiva, skor you name it.

Aids for life sa...

Var det du som skickade in ett Depeche-klipp till Malmö tv-grejen?

Ovanliga vantar sa...

Aidsy: Jag älskar lokalkanalen men kollar bara på deras Nigerianska sektmöten.

Frankentix sa...

Alla är bögar. Jag bokade precis spanienbiljett till mig själv. Hola osv.

zipo sa...

Frankentix: Suena bien. Vill åsså bara iväj ju pues.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?