onsdag 2 december 2009

Please release me



- Ikväll är det släppfest för denna låten på Centiliter och Gram. Jag ska dit och hänga med Bjällran och IT-Mich mfl. Det är ju i en annan del av stan dvs inte i mina hoods utan ist där människorna är objektivt vackrare vilket för mej oftare innebär ointressantare men därför kan bli kul fast på ett annat sätt, som att va på semester i sin egen stad typ.

- Nya insikter om my singlehood är att ju mer nyanserat jag kan tänka desto mer nyanserat kan jag känna. Av samma anledning tycker jag att skolorna borde ha betygssystem med 20 - gradig skala för att få lite fler nyanser. Inom ett MVG skulle man ju då få 16, 17, 18, 19 elr 20. Mer rättvist och nyanserat också skulle lärarna slippa behöva sätta glädjebetyg.

- När man var ung så rankade man flirtar i en skala 1-10. En som var en 10:a då kan ju på min skala nu vara lika bra men ändå bara va en 96:a på en skala 1-100. Detta är anledningen till att det blir svårare och svårare att träffa den perfekta partnern.

- " Hey Nikki, your single for the same reason as that your first out when we are playing musical chairs. You are not putting any effort into it. You are too smart for love ".

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?