söndag 20 september 2009

Holy diver

- Ja älskar kulturkrockar som när den Indiska sportbarens hårdrockskväll krockar med Bayram. Krocken ägde rum ca 03.55 imorse men tyvärr dog inte allihopa trots att jag tillbad alla tänkbara Gudar från Maradona till Allah via Krishna.

- Om jag innan inatt hade tankar som sa att de e max 5 % chans att jag köper min lägenhet ( 37 kvm ) för 510195 kr så försvann dem % å ja skrev ett nej på intresseanmälan idag. Jag måste börja prioritera sömn lite mer. Kanske hyra ett rum av nån gammal tant på vishan ? Som ett sista försök gjorde jag djävulstecknet å nynnande på Ronnie James Dios " Holy diver " men alla va så jävla sockerhöga så inget bet på dem.

- Dialekter e ju sjukt viktiga för om en flirt ska tas vidare men även röster. Just nu så e ja förälskad i hon som snackar på Pågens reklam över deras nya bröd som heter " Fröjd ". Om hennes röst e i toppen på röstattraktioner just nu så har vi en annan röst som fortfarande e cementerad i botten dvs Anna Pohjanens.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?