söndag 23 augusti 2009

Verbaliseringsimpulserna

- Min medspelare i helgens beachvolleybollturnering var Herr Humle. Han fick en mental inre storm å betedde sig som en inglourious bastard å domaren tyckte att de räckte å blåste av matchen, synd på en dag där vi börjat så bra me att vinna ett set mot nårra duktiga. Resten av dan blev ett skönt häng i solen. Damklassen vanns av mina favoriter dvs Sandy O å Kavatskan. Herrklassen av nårra Danskar.

- Han på berget som e en sektvärvare försökte under kvällens samkväm på matstället " Tusen å 2 " sälja in så många udda kurskrispaket att när jag trashat alla förslag å inviter å han me tårar i ögonen gett upp så kände ja ett sting av godhet å sa till honom att jag har ett void i mitt liv å kan du snickra ihop en kurs som jag skulle kunna tänka mej att gå så e ja intresserad. Kursen jag önskade skulle heta " En påse förvåningar ". Det enda jag saknar e att bli förvånad. Kan inte minnas när de hände senast.

- Att sovra bland verbaliseringsimpulserna gällde hela Lördan.

- Hängde å fikade på St Knuts torg under Söndan nårra hr. City-Taras leopardtjejkompis va ju söt å flirtig nårra bord bort å ja tycker ju det e snyggt me tjejer i klänning men klänningstjejer överlag har ju en dold agenda. Har börjat läsa " Stormland " av Hallgrimur Helgason. Boken blev lånad tack vare baksidesraderna " På sin blogg kritiserar han allt å alla å skaffar sig sakta men säkert fler fiender å de dröjer inte länge förrän han e fredlös. Svart humor, besk samhällskritik å explosivt å utmanande bildspråk ".

- Ikväll blir de " Inglourious basterds " på bio å sen ska ja grubbla lite över detta: Har jag valt att leva ensam elr har jag bara valt bort dem samlevnadsalternativen som erbjudits mej ? Har jag blivit beroende av att vara oberoende ?

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?