onsdag 26 augusti 2009

Reclaim Rosengård

- Vi har liknande problem jag å Rosengårdsborna. Vi har alla blivit störda för mycke på sistone. Jag av hårdrockare maskerade till Vince Neill som hänger på den Indiska sportbaren under mej. Antar att dem vill reclaima 80-talet. Rosengårdsborna har blivit störda av maskerade AFA-kidz som vill reclaima nått ? Mitt i Ramadan på Rosengård å mitt i Bachelorette för mej. Religion som religion typ.

- Det finns andra saker som splittrar både Rosengårdsborna å mej själv å där det e sjukt svårt att välja sida :

* Zlatan vs Yksel Osmanovski. Yksel e som Ralph Nader dvs lite bättre för miljön å har sina trogna anhängare men Zlatan e bättre för ekonomin.

* Contentus kackerlackshus vs Newsecs mögelhus. Inte våga sova med öppen mun elr sova med alla kroppsdelar öppna som ger dej lite luft.

* Kat vs falafel. Under falafelkriget -98 då en falafel kostade 8 spänn å Kat va rare va valet enkelt men nu e ju priset samma för dem båda varorna om vi bara ser till mättnadsindex.

* Kvinnorna i Rosengård har åsså fått 2 val. Kulturredaktionen i Sydsvenskan undrade var kvinnorna fanns i debatten å menade att de bara va machismon som blev reclaimad. Jag vet var Kvinnorna e. Dem har har ju fått välja mellan kurserna " Lär dej cykla " å " Lär dej simma ". Så antingen håller dem på att bli överkörda av en buss i den livsfarliga Malmötrafiken elr så simmar dem runt i ett möglitt badhus. Viva Malmö stad.

* Gängkriget då ? Jo även där finns det 2 val dvs Lions family å Black cobra. Här tycker jag nästan valet e som svårast. En kille från ena gänget köpte en grillad kyckling till mej häromveckan som tack för att ja hjälpte honom på gymmet när han hade fastnat under way för mycket vikter. Samma gäng har snygga t-shirts men de andra gängets vintercollection har assnygga jackor å ja tycker även att deras färger går bättre ihop med min övriga garderob.

- Att inte välja e åsså ett val.

15 kommentarer:

Elle sa...

Äntligen någon som pratar snygghet i dresscodemiljö. Jag brukar ju säga att om jag måste bli fotbollssupporter blir jag AIK:are för svart looks good on me.

DD sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
DD sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Ovanliga vantar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
emz sa...

ahahahhaaaa hahahaaaaa där fick ja mig ett hjärtligt skratt

Ovanliga vantar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ordanom sa...

det där va roligt.

Ovanliga vantar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
emz sa...

ok ja förstår men jag va inte sarkastisk, jag njöt verkligen fult ut av den texten, den var härligt underhållande för mig.
Och de andra.. Vissa avstickare är de bästa me livet

emz sa...

Ibland så tänker jag att de hade vatt roligt om du o ja o ordanom hade vatt bästisar sen vi va små och visste allt om varandra, jag hade nog gillat de

Ovanliga vantar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ovanliga vantar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ovanliga vantar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
emz sa...

Oh my God! what happened here??!!! ÅHH ja dööör av nyfikenhet 100borttagna kommentarer och sen???

Ovanliga vantar sa...

Emz: Jag fick nån microångest å raderade nått som jag kände va dumt skrivit.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?