tisdag 16 juni 2009

Flickorna Fläderblom

- En annorlunda da ida, känner mej som ett förvillat Dividiviträd, minns Arubadays. Imorron blir de Sensational fix på Konsthallen sen kanske en lunch hos Flickorna Fläderblom å sen e tanken strandhäng resten av dan oavsett väder för att sen avslutas me överlevnads-sex. Dagens bild e äkta men ändå på ett sätt en Red herring då ja lyckats fånga dem få kvadratcentimetrarna som e beboelia i mitt hem. Gröt toppat med Blåbär, vindruvor, jordgubbar, kiwi, banan å björnbär.

14 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

På tal om mitt hem så e de i stort behov av nån som kan måla om badkaret, kanske få upp nått shysst på väggarna mm. Min förra inredare dvs Bipolär-Sara lyckades fixa hälften men sen har vi inte vatt elr haft nån fas för resten. Mitt hem e endast ett shack, ett love shack...The Love Shack is a little old place
where we can get together
Love Shack bay-bee! Love Shack baby!
Love Shack, that's where it's at!
Huggin' and a kissin', dancin' and a lovin',
wearin' next to nothing
Cause it's hot as an oven
The whole shack shimmies!

Elle sa...

Om man bortser från själva gröten verkar det riktigt gott.

Ovanliga vantar sa...

Min frukost e som knark. Sleepin over e ju allti optional men eftersom ja helst inte vill ha dem kvar så ofta så e de livsfarlitt att bjuda på sånt här. Mjölk e livet stod de på en skylt i matsalen i min grundskola. Gröt e knark skulle ja vilja ha en broderad sak på väggen om ja har nån sån läsare, kanske de elr en tattoo .

Elle sa...

Kolla mailen...

Ovanliga vantar sa...

Elle: Mobilen vill inte ta sig in på mailen, vet inte, som sagt ja e ju amish, nått live ID, va e de? Får kolla på en computer imorn som Danskarna säger. Tvättar å kollar U-21 på tvn å tacka nej ti Pildammstearn ikväll å kreolen där. När ja vaknar imorron har ja 5 fantastiska dagar framför mej, tror ja?

Elle sa...

Kolla mailen imorrn, det blir en utmärkt start på dagen och de fem magnifika dagarna. Tema med variation på mailet jag skickat -1/dag av de fem dagarna?

DD sa...

Gröt med färska bär och frukt - otroligt gott!!!!

Om jag INTE sover över hos dig, kan jag ändå komma och äta frukost?

Måla om badkaret låter som ett enklet jobb ju. Slap som paint on the shit.

Flickorna Fläderblom???? QUE?

Ha en skön dag på beachen.

Ovanliga vantar sa...

Elle:Fan va snyggt , tack, den skulle man vilja ha på väggen, har du sånna kontakter så e ja beredd att betala me antingen knark elr gröt, same same ju. Dagens bild e tagen kanske på the rock bottom av mitt liv beroende på hur man ser de. Tobago å har börjat me crack. Finns en bild där ja åke moppe me rosa surfingbräda, ska se om den finns nånstans, men den kan lätt visa på glädjen å humorn me droger å den bilden vill ja ju inte visa upp för the youth of today.

DD: Tror de ska va speceill badkarspaint. Du blir bjuden på mitt bröllop där de e vetegräs-shots ti fördrink å gröt som förrätt. Den Assyriska magdansösen ska ha möhippa för mej eftersom ja inte har nårr riktia killkompisar. Kanske ett bröllop just for the fun of it?

Ovanliga vantar sa...

Alla sjuksköterskor å annan vårdpersonal som tittar å läser ni kan va lugna min hälsa e e absoluta tropptrim som de färskare fotot i bloggens botten visar.

Elle sa...

Skralt med just de kontakterna -broderi istället för bokbryderi nån sen natt?

Gillar "dagens bild"-konceptet och hoppas att få se bilden med den rosa surfingbrädan. Du kan ju alltid ljuga och säga att du var hög på hubbabubba. (Eller Bubbaloo, som det brukar heta i den delen av världen).

Ovanliga vantar sa...

Va sjukt bra da, helt enlitt önskan. Fröknarna fläderbloms veg-buffe va galet fantastisk, sen bibblan en kort sväng + 6 hr beachvolleyboll å avslutnig på kvällen me 3hr sex å massage å eftersom ja nu e ensam kan ja avsluta me lite seinfeld. Undrar om denna dan vatt lika bra om ja va i en relation? Tengo dudas de eso asså

DD sa...

UNDERBART! Med bröllop alltså. Vetegrässhots får du behålla för dig själv [jag smyger med mig en flaska rom i handväskan]. Jag kan vara med på att ordna en rejäl svensexa åt dig. I know what boys like.....

Tusan, jag minns en svensexa som jag var med på och den höll på att gå illa för brudgummen. Han minndes inget på tre dagar eftråt och höll på att inte bli gift alls. SÅ ska en svensexa firas.

Ovanliga vantar sa...

DD: Ingen alkohol å ingen svensexa. vetesgräs-shots å möjlitviss opium

Ovanliga vantar sa...

Dagens foto: Ja bor i Casacais, Portugal å de e dan efter va som visade sig va Nirvanas nästsista/sista konsert, slutat me tunga droger men erkännner att Hashet flödar denna dan. Hänger me en local girl å vi har sex tokhöga inne på bion " Shindlers list" under reklamen å somnar sen å vaknar när filmen va slut, vem vann kriget?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?