fredag 8 maj 2009

Destinys child

- He that is born to be hanged shall not die drowned.

11 kommentarer:

Elle sa...

Amen

Ovanliga vantar sa...

Elle: was crackin, hur va New York?

Elle sa...

NY var fantastiskt. (längtar tillbaka). Malmö känns onekligen ganska futtigt i jämförelse. Men risken att springa på någon man känner lite sådär spontant är ju tämligen liten i NY. Det funkar visst bättre i Malmö. Hoppas vi lyckas med det konststycket snart igen!

Ordanom sa...

Bli kär vid 50.Dö på 100 årsdan salsadansandes av en fontänorgasm

fyfan va grosse. jag hoppas dom skämtar.

emz sa...

Nää.. vad menade du egentligen med det där?

Ovanliga vantar sa...

Elle: vi ses på Cuba cafe snart, ja har beställt nytt ID å hoppas bli insläppt.
Ordanom: Tänk att de alternativet e va folk vill ha.
Emz: Du menade de ordanom skrev å inte ja va? Ja menade bara att ja kände mej lite ödes-tillåtande för tillfället.

Ordanom sa...

jag råkade kommentera på fel inlägg. how off is that?

men det är ju helt galet alltså. jag hoppas dö sittandes i lotusställning på en sandstrand någonstans. berusad av livet, naturen och kärleken till allt.

Ordanom sa...

åh nej. varför tog du bort din kommentar? jag skulle ju precis svara.
du får svaret här istället: jag tog inte dig för någon som inte vågade ta hem folk för att du tyckte att du hade för enkelt hemma. jag föreställde mig att du gav blanka tusan i sånt. bra va? så cool har jag föreställt mig dig.

Ovanliga vantar sa...

Ordanom: Ja ja skiter ju i vikket nu men dem första åren efter ja flyttat dit där ja bor nu så kände ja hela tiden att de bara va tillfällit, ja flyttade ju ut från ett förhållande å va mest glad att ja fick en lägenhet överhuvudtaget men den såg jävlitt risi ut å alla sa då " Hur fan kan du flytta till en 1a, du e ju vuxen ". Alla ja känner bor fint men har de stressit å njuter för lite av livet så nu har ja embraced min amish-stil. Ja plockade bort mitt inlägg för att ja kände att ja bara snackar på om mitt eget skit hela tiden, blev trött på mej själv ett tag. Ja trivs ändå hyfsat i min hydda men ja tror fan aldri att ja haft mer än en person i den samtiditt på besök fast de handlar kanske om annat, ja får analysera de nu ett tag.

Ordanom sa...

jag bor också i en etta. har också hört att man "ska" bo i en tvåa om man har möjlighet. men en etta är perfekt för mig. jag har inte heller folk här så ofta. men det är för att, som vi diskuterat tidigare, my home is my sanctuary. mellan mina fyra väggar är den enda platsen i hela världen där jag verkligen kan slappna av.
enkelt är alltid något att sträva efter. en del i min livsplan är att göra karriär och sen när jag blivit trött på det bara dra och leva amish resten av livet. sitta på stranden i urtvättade kläder. äta fisk och fallfrukt.

Ovanliga vantar sa...

Ordanom: Ja levde ju 6 månader i min hängmatta i Choroni, Venezuela på fisk å frukt. Gick upp å ti sängs me solen, viktiaste månaderna för min hjärna, de va där ja fick tid att sortera alla mina tankar ja haft sen födslen.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?